Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 15.12.2017 04:40 Publikacja: 15.12.2017 04:40
Foto: Filip Frydrykiewicz
Na świecie finansowanie promocji danego kraju prowadzone jest za pieniądze publiczne i prywatne. W Turcji to samo państwo łoży na reklamę – zauważa dyrektor wydziału promocji turystycznej w Ministerstwie Kultury i Turystyki Irfan Önal. Önal, na którego wypowiedź powołuje się rosyjska organizacja ATOR, przyznaje jednak, że już dziś część projektów toczy się przy udziale przedsiębiorców.
Jak mówi, w ostatnich czterech latach rząd kładł duży nacisk na obecność w mediach społecznościowych, jednocześnie nie rezygnując z tradycyjnych form reklamy, częściowo realizowanej także we współpracy z 76 touroperatorami z całej Europy. W przyszłym roku państwo nadal będzie prowadzić kampanię reklamową i zamierza zwiększyć budżet na ten cel. Plany obejmują wykorzystanie nośników zewnętrznych, ale też inne kampanie, które zapewnią efektywne wykorzystanie pieniędzy i wesprą organizatorów i agentów turystycznych.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas