Aktualizacja: 15.12.2017 04:40 Publikacja: 15.12.2017 04:40
Foto: Filip Frydrykiewicz
Na świecie finansowanie promocji danego kraju prowadzone jest za pieniądze publiczne i prywatne. W Turcji to samo państwo łoży na reklamę – zauważa dyrektor wydziału promocji turystycznej w Ministerstwie Kultury i Turystyki Irfan Önal. Önal, na którego wypowiedź powołuje się rosyjska organizacja ATOR, przyznaje jednak, że już dziś część projektów toczy się przy udziale przedsiębiorców.
Jak mówi, w ostatnich czterech latach rząd kładł duży nacisk na obecność w mediach społecznościowych, jednocześnie nie rezygnując z tradycyjnych form reklamy, częściowo realizowanej także we współpracy z 76 touroperatorami z całej Europy. W przyszłym roku państwo nadal będzie prowadzić kampanię reklamową i zamierza zwiększyć budżet na ten cel. Plany obejmują wykorzystanie nośników zewnętrznych, ale też inne kampanie, które zapewnią efektywne wykorzystanie pieniędzy i wesprą organizatorów i agentów turystycznych.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie to tylko „próbne otwarcie” przed oficjalną inauguracją, której data nie jest jeszcze znana.
Eksperci od handlu wskazują, że coraz popularniejszy wśród konsumentów w Polsce staje się trend kupowania z odroczonymi płatnościami.
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powiększyć o kolejny obiekt, zlokalizowany w Łutynówku na Mazurach. Co będzie oferował? Kiedy powstanie? Z jaką konkurencją będzie musiał się liczyć? Oto nasz przewodnik po polskich parkach rozrywki.
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt turystyki wyjazdowej Kompas Wakacyjny 2017 w kategorii "Grecja i Cypr"
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent turystyczny, współwłaściciel warszawskiego biura Smile Holiday Marcin Stołowski
Mobilna Sieć T-Mobile w Polsce w 2024 roku została uznana za najlepszą pod względem prędkości i niezawodności przez międzynarodową firmę Ookla.
Wycieczka objazdowa Itaki po Maderze „Strelicje na klifach" zwyciężyła w naszym konkursie Kompas Wakacyjny 2017. Najwięcej wyróżnionych wycieczek ma Rainbow
W 2023 roku w Polsce powstało prawie 400 tysięcy nowych firm, a rynek przedsiębiorstw liczy już blisko 2,5 miliona aktywnych biznesów. Jak właściciele firm ubezpieczają swój biznes w obliczu coraz większych wyzwań gospodarczych i klimatycznych
Zanzibar, Dominikana, Sri Lanka i, niezmiennie, Egipt to kluczowe kierunki na sezon zimowy 2024/2025 w biurze podróży Join UP! Polska. To idealne miejsca na odpoczynek od codzienności i zimowej szarości, oferujące nie tylko piękne krajobrazy, ale i wyjątkowe doświadczenia kulturowe.
Zanzibar, Dominikana, Sri Lanka i, niezmiennie, Egipt to kluczowe kierunki na sezon zimowy 2024/2025 w biurze podróży Join UP! Polska. To idealne miejsca na odpoczynek od codzienności i zimowej szarości, oferujące nie tylko piękne krajobrazy, ale i wyjątkowe doświadczenia kulturowe.
Chociaż do Grecji przyleciało i przyjechało dużo więcej turystów niż rok wcześniej, zostawili oni mniej pieniędzy niż przed rokiem - wyliczyła organizacja greckiej branży turystycznej SETE.
W pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku Turcję odwiedziło 49,2 miliona turystów, a przychody sektora turystycznego sięgnęły 46,9 miliarda dolarów. Kraj jest na dobrej drodze do przekroczenia celu wyznaczonego na ten rok, który zakłada przyciągnięcie 60 milionów turystów.
Turyści wypoczywający w popularnych kurortach w Egipcie już od kilku dni mogą szybciej i wygodniej niż do tej pory wybrać się na zwiedzanie piramid w Gizie. Egipska linia lotnicza Air Cairo uruchomiła nowe połączenia.
Choć minęły już prawie dwa miesiące od powodzi, która przeszła we wrześniu przez południowo-zachodnią Polskę, Ministerstwo Sportu i Turystyki nie wydało rozporządzenia, koniecznego do wypłacenia pieniędzy poszkodowanym firmom turystycznym – zwraca uwagę Turystyczna Organizacja Otwarta.
Do niecodziennego zdarzenia doszło na targach turystycznych WTM London. W czasie debaty o zrównoważonym rozwoju, w której udział brał między innymi prezes biura podróży TUI UK, na scenę wtargnęli przedstawiciele organizacji PETA.
Na targach ITTF krzyżują się ścieżki touroperatorów i linii lotniczych. Nie może nas tam zabraknąć - deklaruje prezes Globe Travel Services Poland Fourat Haddad.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas