Reklama

Turcja: Większy budżet reklamowy w Roku Troi

Turcja wspiera 76 touroperatorów w Europie w promowaniu wyjazdów do Turcji. W przyszłym roku chce tę współpracę kontynuować, a nawet planuje zwiększyć budżet na ten cel

Publikacja: 15.12.2017 04:40

Turcja: Większy budżet reklamowy w Roku Troi

Foto: Filip Frydrykiewicz

Na świecie finansowanie promocji danego kraju prowadzone jest za pieniądze publiczne i prywatne. W Turcji to samo państwo łoży na reklamę – zauważa dyrektor wydziału promocji turystycznej w Ministerstwie Kultury i Turystyki Irfan Önal. Önal, na którego wypowiedź powołuje się rosyjska organizacja ATOR, przyznaje jednak, że już dziś część projektów toczy się przy udziale przedsiębiorców.

Jak mówi, w ostatnich czterech latach rząd kładł duży nacisk na obecność w mediach społecznościowych, jednocześnie nie rezygnując z tradycyjnych form reklamy, częściowo realizowanej także we współpracy z 76 touroperatorami z całej Europy. W przyszłym roku państwo nadal będzie prowadzić kampanię reklamową i zamierza zwiększyć budżet na ten cel. Plany obejmują wykorzystanie nośników zewnętrznych, ale też inne kampanie, które zapewnią efektywne wykorzystanie pieniędzy i wesprą organizatorów i agentów turystycznych.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama