Reklama

Nowy Jork pogada z turystami przez Messengera

NYC & Company, firma zarządzająca promocją Nowego Jorku jako kierunku turystycznego, będzie informować odwiedzających o ofercie miasta i promocjach przez czat na Facebooku

Aktualizacja: 12.10.2017 08:32 Publikacja: 12.10.2017 08:03

Nowy Jork pogada z turystami przez Messengera

Foto: AFP

Nowa usługa - Destination Concierge - ma pomóc miastu nawiązać dialog z odwiedzającymi. Opierać się będzie na przekazywaniu informacji o ofercie odwiedzanych miejsc przez telefony komórkowe podłączone do internetu. To nowatorskie rozwiązanie - podaje portal Travel Agent Central.

Z badań wynika, że użytkownicy urządzeń mobilnych przeznaczają 85 procent czasu na prowadzenie rozmów przez popularne czaty, takie jak Facebook Messenger, Kik, Slack czy WhatsApp. Z drugiej strony większość podróżnych nadal musi pozyskiwać informacje o odwiedzanych kierunkach z przewodników i stron internetowych, co przez niektórych uważane jest za staromodne. Dzięki Destination Concierge użytkownicy Messengera będą mogli pytać o miejskie nowinki za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama