Aktualizacja: 12.10.2017 08:32 Publikacja: 12.10.2017 08:03
Foto: AFP
Nowa usługa - Destination Concierge - ma pomóc miastu nawiązać dialog z odwiedzającymi. Opierać się będzie na przekazywaniu informacji o ofercie odwiedzanych miejsc przez telefony komórkowe podłączone do internetu. To nowatorskie rozwiązanie - podaje portal Travel Agent Central.
Z badań wynika, że użytkownicy urządzeń mobilnych przeznaczają 85 procent czasu na prowadzenie rozmów przez popularne czaty, takie jak Facebook Messenger, Kik, Slack czy WhatsApp. Z drugiej strony większość podróżnych nadal musi pozyskiwać informacje o odwiedzanych kierunkach z przewodników i stron internetowych, co przez niektórych uważane jest za staromodne. Dzięki Destination Concierge użytkownicy Messengera będą mogli pytać o miejskie nowinki za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas