Nowy Jork pogada z turystami przez Messengera

NYC & Company, firma zarządzająca promocją Nowego Jorku jako kierunku turystycznego, będzie informować odwiedzających o ofercie miasta i promocjach przez czat na Facebooku

Aktualizacja: 12.10.2017 08:32 Publikacja: 12.10.2017 08:03

Nowy Jork pogada z turystami przez Messengera

Foto: AFP

Nowa usługa - Destination Concierge - ma pomóc miastu nawiązać dialog z odwiedzającymi. Opierać się będzie na przekazywaniu informacji o ofercie odwiedzanych miejsc przez telefony komórkowe podłączone do internetu. To nowatorskie rozwiązanie - podaje portal Travel Agent Central.

Z badań wynika, że użytkownicy urządzeń mobilnych przeznaczają 85 procent czasu na prowadzenie rozmów przez popularne czaty, takie jak Facebook Messenger, Kik, Slack czy WhatsApp. Z drugiej strony większość podróżnych nadal musi pozyskiwać informacje o odwiedzanych kierunkach z przewodników i stron internetowych, co przez niektórych uważane jest za staromodne. Dzięki Destination Concierge użytkownicy Messengera będą mogli pytać o miejskie nowinki za pośrednictwem mediów społecznościowych.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"