Reklama
Rozwiń
Reklama

Rainbow przeprasza agentów za Lidla

Informacja, że wycieczki biura podróży Rainbow, będą sprzedawane przez nowo powstały portal internetowy Lidl Podróże poruszyła agentów turystycznych, którzy współpracują z tym touroperatorem. A wiadomość, że niektóre imprezy są tam tańsze niż dla pozostałych klientów - rozzłościła

Publikacja: 12.09.2017 23:38

Rainbow przeprasza agentów za Lidla

Foto: Bloomberg

Oburzeni agenci dali upust swemu niezadowoleniu na forach, a zarząd Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Agentów Turystycznych wystosował list do prezesów Polskiego Związku Organizatorów Turystyki Krzysztofa Piątka, prezesa Polskiej Izby Turystyki Pawła Niewiadomskiego i prezesa Rainbow Grzegorza Baszczyńskiego. Prosi w nim o odniesienie się do problemu. Wymienia dwa przykłady z oferty Lidl Podróże wyjazdów, które są tańsze niż te, które dostępne są dla kupujących w innych punktach sprzedaży.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama