Reklama

Rainbow przeprasza agentów za Lidla

Informacja, że wycieczki biura podróży Rainbow, będą sprzedawane przez nowo powstały portal internetowy Lidl Podróże poruszyła agentów turystycznych, którzy współpracują z tym touroperatorem. A wiadomość, że niektóre imprezy są tam tańsze niż dla pozostałych klientów - rozzłościła

Publikacja: 12.09.2017 23:38

Rainbow przeprasza agentów za Lidla

Foto: Bloomberg

Oburzeni agenci dali upust swemu niezadowoleniu na forach, a zarząd Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Agentów Turystycznych wystosował list do prezesów Polskiego Związku Organizatorów Turystyki Krzysztofa Piątka, prezesa Polskiej Izby Turystyki Pawła Niewiadomskiego i prezesa Rainbow Grzegorza Baszczyńskiego. Prosi w nim o odniesienie się do problemu. Wymienia dwa przykłady z oferty Lidl Podróże wyjazdów, które są tańsze niż te, które dostępne są dla kupujących w innych punktach sprzedaży.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Sieci kampusowe – łączność skrojona dla firm
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama