Rainbow: Zyski rosną szybciej niż sprzedaż

Wzrost przychodów o ponad 20 procent, a zysku o prawie 34 procent - to wynik Grupy Kapitałowej Rainbow Tours w pierwszym półroczu tego roku

Aktualizacja: 01.09.2017 12:42 Publikacja: 01.09.2017 10:55

Rainbow: Zyski rosną szybciej niż sprzedaż

Foto: Filip Frydrykiewicz

Przychody ze sprzedaży całej grupy od stycznia do czerwca wyniosły 546,9 mln złotych i były większe od zeszłorocznych o 91,87 mln złotych, co dało wzrost o 20,2 procent. Same przychody ze sprzedaży imprez turystycznych miały jednak większy wzrost, bo 25,7-rocentowy. Zysk netto w tym okresie wyniósł 5,93 mln złotych, czyli  był większy o prawie 1,5 mln złotych w stosunku do 2016 roku (wzrost o 33,7 procent).

Spółka Rainbow Tours wskazuje, że mimo że pierwsze półrocze obfitowało w niekorzystne dla turystyki wydarzenia jak zamachy terrorystyczne w Europie i na świecie, nie miało to znaczącego wpływu na jej działalność. - Potwierdza to rosnąca liczba osób uczestniczących w imprezach turystycznych, również dzięki znaczącej dywersyfikacji oferty - komentuje rzecznik prasowy biura podróży Rainbow Radomir Świderki. - Nieustannie ją uatrakcyjniamy, wprowadzamy nowe kierunki, będące odpowiedzią na oczekiwania klientów, które również kształtują nowe trendy sprzedażowe. W pierwszym półroczu tego roku wprowadziliśmy przeloty czarterowe do Brazylii i  Panamy oraz rozszerzyliśmy na sezon letni  sprzedaż wyjazdów na Kubę. W wypadku Ameryki Południowej jest to działanie otwierające nowy, dotychczas nieobecny w Polsce segment rynku.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Jak budować współpracę między samorządem, biznesem i nauką?
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"