Aktualizacja: 18.08.2017 08:32 Publikacja: 18.08.2017 08:05
fot. facebook.com/thomascook
Foto: Facebook
Dyrektor działu sprzedaży w Thomasie Cooku Georg Welbers przypomina, że 90 procent ludzi, którzy rezerwują wyjazd w biurze stacjonarnym, wcześniej sprawdza ofertę w internecie. – Klient skacze między kanałami – mówi Welbers, cytowany przez portal Gloobi.de. Jego zdaniem coraz ważniejsza staje się więc dystrybucja wielokanałowa.
Thomas Cook przeprowadził niedawno pierwsze testy łączenia sprzedaży on-line i off-line w biurach franczyzowych. Teraz do udziału w projekcie zachęca agentów. Zapowiada, że wesprze ich na różnych etapach sprzedaży. Obiecuje na przykład, że umożliwi klientom sprawdzającym ofertę na stronie Thomascook.de wysyłanie zapytań do najbliższego agenta. Za sprzedaną imprezę agent dostanie pełną prowizję.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas