Krakowskie lotnisko docenione za obsługę

Nagrodę ASQ Awards 2016 przyznawaną przez Międzynarodową Radę Portów Lotniczych otrzymało krakowskie lotnisko. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie ankiet wypełnianych przez pasażerów

Publikacja: 07.03.2017 10:24

Krakowskie lotnisko docenione za obsługę

Foto: materiały prasowe

Międzynarodowa Rada Portów Lotniczych w Montrealu ogłosiła zwycięzców Airport Service Quality (ASQ) Awards 2016. Laureaci – porty lotnicze z całego świata – zostali nagrodzeni za zaangażowanie w doskonalenie jakości obsługi pasażerów. Krakowskie lotnisko otrzymało nagrodę za największą poprawę jakości usług wśród europejskich lotnisk regionalnych.

– Nagroda jest zwieńczeniem zakończonego w ubiegłym roku ważnego etapu modernizacji i rozbudowy lotniska oraz efektem ciągłego podnoszenia poziomu obsługi klienta. To wyróżnienie dla wszystkich pracowników lotniska, które motywuje do podejmowania kolejnych działań - mówi, cytowany w komunikacie prasowym, Radosław Włoszek, prezes krakowskiego lotniska.

9 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego