Reklama

TUI: Czas na europejskie wakacje

Podwojenie oferty hotelowej, rozbudowa programu w Grecji, Hiszpanii i we Włoszech, nowe wycieczki do miast w Europie Północnej - to tylko część pomysłów niemieckiego TUI na zwiększenie udziałów w rynku

Publikacja: 28.11.2016 07:20

TUI: Czas na europejskie wakacje

Foto: AFP

W przyszłym roku TUI w Niemczech zaoferuje klientom większy program. Do 150 tysięcy wzrośnie liczba hoteli, przybędzie 300 tysięcy nowych wakacyjnych domów i 15 hoteli własnych. Sama marka TUI Blue wzbogaci się o obiekty w Toskanii i Chorwacji.

Europejska oferta najbardziej rozrośnie się w Hiszpanii, Grecji i we Włoszech. Mimo że Turcja, Egipt i Tunezja powoli wracają do łask turystów, koncern skupi się na tegorocznych hitach sprzedaży. Rozbudowie ulegnie też program krótkich wypadów do miast (głównie w Europie Północnej), znacznie poszerzona będzie również oferta do dalekich krajów - Stanów Zjednoczonych (pojawi się m.in. bezpłatny internet w autokarach) i Indonezji. Całość uzupełni 650 programów wycieczek objazdowych i 75 wycieczkowców.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Reklama
Reklama