Post Office, jedna z brytyjskich firm ubezpieczeniowych specjalizująca się między innymi w polisach turystycznych, przygotowała ofertę skierowaną do klientów linii lotniczych. Jeśli lot będzie spóźniony o co najmniej 2 godziny, będą oni mogli skorzystać - bez dodatkowych opłat - ze wszystkich usług oferowanych przez jedną z 650 poczekalni na ponad 300 lotniskach. Usługa jest darmowa dla klientów, którzy wykupią ubezpieczenie turystyczne w wersji "premier" lub "premier plus" i zgłoszą swój lot minimum 24 godziny przed jego rozpoczęciem.
Post Office podaje, że oferta powstała na prośbę klientów, którzy chcieli mieć wsparcie w czasie, gdy czekają na opóźniony samolot. Według informacji ubezpieczyciela w 2015 roku opóźnienia lotnicze objęły ponad 3 miliony pasażerów podróżujących z lub do Wielkiej Brytanii.
– Przez ostatnie 12 miesięcy analizowaliśmy nasze ubezpieczenia turystyczne, by mieć pewność, że są rozwijane w sposób zaspakajający zmieniające się potrzeby naszych klientów – mówi Rob Clarkson, dyrektor zarządzający Post Office Money Insurance. – W rezultacie stworzyliśmy usługę assistance na wypadek opóźnienia lotu. Dając klientom dostęp do poczekalni, mamy nadzieję, że sprawiamy, iż podróż będzie tak bezstresowa, jak to tylko możliwe – konkluduje Clarkson.