Aktualizacja: 14.11.2016 07:01 Publikacja: 14.11.2016 07:01
Foto: Bloomberg
Post Office, jedna z brytyjskich firm ubezpieczeniowych specjalizująca się między innymi w polisach turystycznych, przygotowała ofertę skierowaną do klientów linii lotniczych. Jeśli lot będzie spóźniony o co najmniej 2 godziny, będą oni mogli skorzystać - bez dodatkowych opłat - ze wszystkich usług oferowanych przez jedną z 650 poczekalni na ponad 300 lotniskach. Usługa jest darmowa dla klientów, którzy wykupią ubezpieczenie turystyczne w wersji "premier" lub "premier plus" i zgłoszą swój lot minimum 24 godziny przed jego rozpoczęciem.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas