Brytyjczycy mają polisę od opóźnionego lotu

Jeśli lot będzie opóźniony o co najmniej dwie godziny, klienci ubezpieczyciela Post Office będą mogli bezpłatnie skorzystać z dostępu do komfortowych poczekalni na ponad 300 lotniskach

Publikacja: 14.11.2016 07:01

Brytyjczycy mają polisę od opóźnionego lotu

Foto: Bloomberg

Post Office, jedna z brytyjskich firm ubezpieczeniowych specjalizująca się między innymi w polisach turystycznych, przygotowała ofertę skierowaną do klientów linii lotniczych. Jeśli lot będzie spóźniony o co najmniej 2 godziny, będą oni mogli skorzystać - bez dodatkowych opłat - ze wszystkich usług oferowanych przez jedną z 650 poczekalni na ponad 300 lotniskach. Usługa jest darmowa dla klientów, którzy wykupią ubezpieczenie turystyczne w wersji "premier" lub "premier plus" i zgłoszą swój lot minimum 24 godziny przed jego rozpoczęciem.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"