Brytyjczycy mają polisę od opóźnionego lotu

Jeśli lot będzie opóźniony o co najmniej dwie godziny, klienci ubezpieczyciela Post Office będą mogli bezpłatnie skorzystać z dostępu do komfortowych poczekalni na ponad 300 lotniskach

Publikacja: 14.11.2016 07:01

Brytyjczycy mają polisę od opóźnionego lotu

Foto: Bloomberg

Post Office, jedna z brytyjskich firm ubezpieczeniowych specjalizująca się między innymi w polisach turystycznych, przygotowała ofertę skierowaną do klientów linii lotniczych. Jeśli lot będzie spóźniony o co najmniej 2 godziny, będą oni mogli skorzystać - bez dodatkowych opłat - ze wszystkich usług oferowanych przez jedną z 650 poczekalni na ponad 300 lotniskach. Usługa jest darmowa dla klientów, którzy wykupią ubezpieczenie turystyczne w wersji "premier" lub "premier plus" i zgłoszą swój lot minimum 24 godziny przed jego rozpoczęciem.

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Big data pomaga budować skuteczne strategie
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej ubezpieczeni