Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 09.11.2016 09:58 Publikacja: 09.11.2016 09:58
2 zdjęcia
ZobaczNa spotkanie przyszło około 30 dziennikarzy czeskich
Foto: Filip Frydrykiewicz
Wiceprezes biura podróży Itaka Piotr Henicz i dyrektor Čedoka Radek Drechsler spotkali się z dziennikarzami na pierwszej od czasu przejęcia czeskiego organizatora przez Itakę ("Itaka wchodzi do Czech") konferencji prasowej. Konferencja odbyła się w ambasadzie Polski w Pradze i służyła przedstawieniu czeskim mediom Itaki i planów obu firm na najbliższy sezon.
Henicz opowiedział pokrótce historię Itaki, która rozpoczęła się jeszcze w 1989 roku. W 2009 biuro podróży osiągnęło w Polsce pozycję lidera i od tamtego czasu już jej nie opuściło. Żeby lepiej zilustrować rangę touroperatora, pokazał slajd porównujący Itakę do innych firm turystycznych w Polsce (607 tysięcy klientów w 2015 roku wobec 312 tysięcy TUI, 300 tysięcy Rainbow, 189 tysięcy Wezyra Holidays, 142 tysięcy Neckermanna, czy 137 Grecosa), a także w Europie Środkowej (390 mln euro przychodu w 2015 roku wobec 151,7 mln Fischera w Czechach, 55,4 mln Ibuszu na Węgrzech, czy 54,8 mln Christian Touru w Rumunii).
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas