Air Berlin leci w stronę biznesu

Odejście od kopiowania modeli niskokosztowych i przestawienie się na obsługę klientów biznesowych - to najnowszy pomysł na ratowanie drugiego co do wielkości przewoźnika niemieckiego, Air Berlin

Publikacja: 07.08.2016 16:47

Air Berlin leci w stronę biznesu

Foto: Filip Frydrykiewicz

Niemcy przy wsparciu linii lotniczej Etihad z Abu Zabi, która ma 49 procent udziałów w Air Berlin postanowili całkowicie zmienić model biznesowy tego przewoźnika. Zamierzają odejść od oferowania rejsów pasażerom, dla których liczy się przede wszystkim niska cena i postawić na lepszą jakość usług. W dużym przybliżeniu chodzi nie wzorowanie się na tanim Eurowingsie, ale na Swiss Airlines, które mają w grupie Lufthansy najwyższą rentowność.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem