Air Berlin leci w stronę biznesu

Odejście od kopiowania modeli niskokosztowych i przestawienie się na obsługę klientów biznesowych - to najnowszy pomysł na ratowanie drugiego co do wielkości przewoźnika niemieckiego, Air Berlin

Publikacja: 07.08.2016 16:47

Air Berlin leci w stronę biznesu

Foto: Filip Frydrykiewicz

Niemcy przy wsparciu linii lotniczej Etihad z Abu Zabi, która ma 49 procent udziałów w Air Berlin postanowili całkowicie zmienić model biznesowy tego przewoźnika. Zamierzają odejść od oferowania rejsów pasażerom, dla których liczy się przede wszystkim niska cena i postawić na lepszą jakość usług. W dużym przybliżeniu chodzi nie wzorowanie się na tanim Eurowingsie, ale na Swiss Airlines, które mają w grupie Lufthansy najwyższą rentowność.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"