Aktualizacja: 14.08.2019 08:05 Publikacja: 14.08.2019 08:05
Foto: Adobe Stock
Jak informuje firma, przy niektórych ofertach ma pewność, że ich koszt już nie spadnie. Tak podpowiadają jej własne algorytmy. Jeśli okazałoby się, że maszyny popełniły błąd, a cena przelotu okazałaby się niższa niż w momencie rezerwacji, Google zwróci klientowi różnicę.
Akcja objęta jest kilkoma warunkami. Po pierwsze dotyczy zakupu biletu na wybranych trasach w okresie od 13 sierpnia do 2 września, zrealizowanych do 24 listopada - oferty te oznaczone są kolorową nalepką, która pojawia się po wybraniu daty wylotu i powrotu. Po drugie różnica w cenie musi być większa niż 5 dolarów. Po trzecie zmiana kosztów uprawniająca do zwrotu części należności musi nastąpić po rezerwacji, ale jeszcze przed wylotem. Maksymalna kwota, jaką można odzyskać, to 500 dolarów. Skorzystanie z promocji nie wiąże się z ponoszeniem dodatkowych kosztów, jeśli jednak pasażer zrezygnuje z podróży lub z jej części, zwrot nie będzie mu przysługiwał.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas