Aktualizacja: 05.07.2019 07:29 Publikacja: 05.07.2019 07:29
Foto: materiały prasowe
KLM zainicjował kampanię informacyjną pod hasłem Fly Responsibly (lataj odpowiedzialnie). W krótkim filmie przypomina, że kiedy sto lat temu zaczynał przewozić pasażerów, największym wyzwaniem było zapewnienie im bezpieczeństwa. Dziś trzeba wziąć na siebie odpowiedzialność za skutki rozwoju branży lotniczej.
We wspomnianym nagraniu wideo linia pyta potencjalnych klientów, czy na pewno zawsze osobiste spotkanie, na które trzeba dotrzeć w określone miejsce, jest niezbędne i czy za każdym razem trzeba wybierać samolot - może warto rozważyć podróż pociągiem. Przygotowując się do lotu, trzeba pomyśleć o skutkach emisji dwutlenku węgla i chociażby spakować mniej rzeczy, by w ten sposób zredukować ciężar samolotu.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Wycieczka objazdowa Itaki po Maderze „Strelicje na klifach" zwyciężyła w naszym konkursie Kompas Wakacyjny 2017....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas