TUI testuje rezydenta na żądanie

TUI on demand (TUI na żądanie) to nowa usługa, która pozwoli klientom touroperatora umawiać się na indywidualne spotkania z rezydentem przez aplikację

Publikacja: 09.05.2019 07:25

TUI testuje rezydenta na żądanie

Foto: Bloomberg

TUI będzie testował usługę latem, udostępniając ją na przykład klientom z krajów skandynawskich wypoczywającym w Tajlandii. Przez aplikację turyści będą mogli umówić się z rezydentem na rozmowę telefoniczną lub osobiste spotkanie poza wyznaczonymi godzinami dyżurów w hotelach. Potwierdzenie terminu otrzymają SMS-em. Na podstawie wyników testów, które mają potrwać kilka miesięcy, firma zadecyduje, czy wprowadzi usługę na stałe.

Zobacz: "TUI: Bez numeru komórki nie ma rezerwacji".

TUI on demand to jedna z nowości oferowanych tego lata przez spółkę TUI Destination Experiences, która zajmuje się obsługiwaniem klientów w odwiedzanych przez nich miejscach. Wedle szacunków w tym roku z jej usług skorzysta 14 milionów gości.

Czytaj też: "TUI chce więcej sprzedawać przez aplikację".

W tym roku dla TUI pracować będzie 9 tysięcy ludzi w 49 krajach na całym świecie. Zespół powiększył się po przejęciu działu destination management należącego wcześniej do spółki Hotelbeds - banku miejsc hotelowych. Na ten sezon Grupa TUI prawie podwoiła liczbę zatrudnionych w telefonicznym centrum kontaktowym. Klientów obsługiwać będzie 370 pracowników call center, z czego 280 zamieszka na Majorce. Turyści mogą do nich dzwonić, wysyłać maile, SMS-y lub korzystać z aplikacji TUI.

Majorka jest jednym z najważniejszych kierunków wakacyjnych TUI. Touroperator zatrudnia na wyspie tysiąc osób, a podróżuje z nim tam 1,2 miliona gości rocznie.

TUI będzie testował usługę latem, udostępniając ją na przykład klientom z krajów skandynawskich wypoczywającym w Tajlandii. Przez aplikację turyści będą mogli umówić się z rezydentem na rozmowę telefoniczną lub osobiste spotkanie poza wyznaczonymi godzinami dyżurów w hotelach. Potwierdzenie terminu otrzymają SMS-em. Na podstawie wyników testów, które mają potrwać kilka miesięcy, firma zadecyduje, czy wprowadzi usługę na stałe.

Zobacz: "TUI: Bez numeru komórki nie ma rezerwacji".

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek