Aktualizacja: 12.12.2018 00:30 Publikacja: 12.12.2018 00:30
Foto: Adobe Stock
W ankiecie udział wzięło 500 pracowników i właścicieli stacjonarnych biur agencyjnych w Niemczech. Z odpowiedzi udzielanych przez internet wynika, że 40 procent z nich nigdy nie udzieliło klientowi zniżki, rezygnując z części własnej prowizji, jednocześnie prawie co czwarty pytany przyznaje, że od czasu do czasu daje rabat kupującemu. 5 procent twierdzi, że robi to regularnie, a około 33 procent wyjaśnia, że co prawda z zasady nie przyznaje rabatów, ale dla stałych klientów czasem robi wyjątek.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Wycieczka objazdowa Itaki po Maderze „Strelicje na klifach" zwyciężyła w naszym konkursie Kompas Wakacyjny 2017....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas