Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 31.10.2018 08:15 Publikacja: 31.10.2018 08:15
Foto: Filip Frydrykiewicz
Biura podróży w Niemczech przyznają, że rozwój internetowych agentów turystycznych wcale nie jest dla nich tak korzystny jak mogłoby się wydawać. Po pierwsze prowizje wynoszą tu 11-12 procent, czyli o jeden, dwa procent więcej niż u agentów stacjonarnych. Po drugie zazwyczaj sprzedają wakacje w ostatniej chwili, podczas gdy doradcy stacjonarni rezerwują wycieczki z dużym wyprzedzeniem. Jak mówi dyrektor sprzedaży w biurze podróży Schauinsland Detlef Schroer, w efekcie biura podróży mają utrudnione planowanie pojemności w samolotach.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas