Facebook wprowadza zmiany w reklamie lotów

Nowe rozwiązanie Facebooka pozwoli liniom lotniczym dotrzeć do ludzi, którzy dopiero myślą o podróży. T to za sprawą rozwiązania Flight Ads

Publikacja: 02.10.2018 08:53

Facebook wprowadza zmiany w reklamie lotów

Foto: AFP

Facebook już wcześniej dawał możliwość promowania przelotów przez narzędzie Flight Ads. Teraz idzie o krok dalej i pozwala dotrzeć do potencjalnych pasażerów, którzy wcześniej odwiedzili stronę lub korzystali z aplikacji związanych z przelotem, ale nie wybrali konkretnego celu podróży.

Do tej pory portal wyświetlał reklamy ludziom, którzy wchodzili do serwisu internetowego przewoźnika lub przeglądali oferty wyjazdów do wybranego miejsca na świecie przez jego aplikację. Jak donosi portal Hosteltur, Air France przetestował już nowe narzędzie - pozyskiwał przez nie klientów w Stanach Zjednoczonych. Dzięki temu liczba odwiedzin na stronie internetowej wzrosła, jednocześnie udało się obniżyć koszt dotarcia do klienta w przeliczeniu na pojedyncze wyszukiwanie o 66 procent.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"