Aktualizacja: 02.10.2018 08:53 Publikacja: 02.10.2018 08:53
Foto: AFP
Facebook już wcześniej dawał możliwość promowania przelotów przez narzędzie Flight Ads. Teraz idzie o krok dalej i pozwala dotrzeć do potencjalnych pasażerów, którzy wcześniej odwiedzili stronę lub korzystali z aplikacji związanych z przelotem, ale nie wybrali konkretnego celu podróży.
Do tej pory portal wyświetlał reklamy ludziom, którzy wchodzili do serwisu internetowego przewoźnika lub przeglądali oferty wyjazdów do wybranego miejsca na świecie przez jego aplikację. Jak donosi portal Hosteltur, Air France przetestował już nowe narzędzie - pozyskiwał przez nie klientów w Stanach Zjednoczonych. Dzięki temu liczba odwiedzin na stronie internetowej wzrosła, jednocześnie udało się obniżyć koszt dotarcia do klienta w przeliczeniu na pojedyncze wyszukiwanie o 66 procent.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas