Nowo mianowana dyrektor karierę zawodową rozpoczęła w 1980 r. w dziale umów i negocjacji Polskich Linii Lotniczych LOT. W latach 1990-1994 była głównym specjalistą w dziale systemów dystrybucji narodowego przewoźnika.
W 1994 r. z LOT-u przeszła do polskiego oddziału Amadeusa, gdzie przez prawie 18 lat pracowała jako dyrektor ds. sprzedaży. W 2012 r. awansowała na stanowisko zastępcy dyrektora generalnego Amadeus Polska. Była odpowiedzialna za marketing, kontakty z klientami i sprzedaż.
Czytaj też: "POT ma czterech stuprocentowych dyrektorów ZOPOT-ów".
Jak przyznaje, szybko zmieniający się świat jest dla niej źródłem inspiracji i pozytywnych emocji. Jej dewizą w życiu prywatnym i zawodowym są słowa irlandzkiego pisarza Georga Bernarda Shawa: „Niektórzy ludzie widzą sprawy takimi, jakimi są i pytają: dlaczego? Ja marzę o tym, czego jeszcze nie było i pytam: dlaczego nie?". Imponują jej ludzie z wizjonerskim, niesztampowym podejściem do biznesu i umiejętnością szybkiego podejmowania decyzji, z rozmachem realizujący założone cele, jak Richard Branson, twórca Virgin Group.
Iwona Białobrzycka, która zaczynała karierę prawie 40 lat temu w branży zdominowanej wówczas przez mężczyzn, podpisuje się również pod słowami Margaret Thatcher: „Jeśli chcesz, by coś zostało powiedziane - powierz to mężczyźnie. Jeśli chcesz, by zostało zrobione - powierz to kobiecie".