Autokar powie, gdzie wysiąść

Inteligentny system informacyjny w autokarach na Majorce i czat w aplikacji do kontaktowania się z rezydentem i działem TUI Destination Experiences to nowy pomysł touroperatora

Publikacja: 09.07.2018 08:32

Autokar powie, gdzie wysiąść

Foto: Filip Frydrykiewicz

Turyści korzystający z przejazdów organizowanych przez TUI na Majorce będą mogli śledzić przejazd autokaru. Touroperator zamontował w nich system, który pokazuje też najbliższy hotel, przy którym będzie przystanek i wiele innych informacji. – Dzięki temu goście będą wiedzieć, czy znajdują się w odpowiednim autokarze i kiedy muszą wysiąść, żeby dostać się do swojego hotelu – tłumaczy szef działu innowacji (Innovation Lab) w TUI Destination Experiences Chris Carmichael. – Brak takiego rozwiązania może prowadzić do sytuacji, kiedy klient z powodu niezrozumienia się z kierowcą, wysiądzie przy złym obiekcie. Doświadczenia zebrane w czasie testów prowadzonych przez kilka miesięcy są bardzo dobre – dodaje Carmichael.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"