Reklama

Autokar powie, gdzie wysiąść

Inteligentny system informacyjny w autokarach na Majorce i czat w aplikacji do kontaktowania się z rezydentem i działem TUI Destination Experiences to nowy pomysł touroperatora

Publikacja: 09.07.2018 08:32

Autokar powie, gdzie wysiąść

Foto: Filip Frydrykiewicz

Turyści korzystający z przejazdów organizowanych przez TUI na Majorce będą mogli śledzić przejazd autokaru. Touroperator zamontował w nich system, który pokazuje też najbliższy hotel, przy którym będzie przystanek i wiele innych informacji. – Dzięki temu goście będą wiedzieć, czy znajdują się w odpowiednim autokarze i kiedy muszą wysiąść, żeby dostać się do swojego hotelu – tłumaczy szef działu innowacji (Innovation Lab) w TUI Destination Experiences Chris Carmichael. – Brak takiego rozwiązania może prowadzić do sytuacji, kiedy klient z powodu niezrozumienia się z kierowcą, wysiądzie przy złym obiekcie. Doświadczenia zebrane w czasie testów prowadzonych przez kilka miesięcy są bardzo dobre – dodaje Carmichael.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama