Reklama

Autokar powie, gdzie wysiąść

Inteligentny system informacyjny w autokarach na Majorce i czat w aplikacji do kontaktowania się z rezydentem i działem TUI Destination Experiences to nowy pomysł touroperatora

Publikacja: 09.07.2018 08:32

Autokar powie, gdzie wysiąść

Foto: Filip Frydrykiewicz

Turyści korzystający z przejazdów organizowanych przez TUI na Majorce będą mogli śledzić przejazd autokaru. Touroperator zamontował w nich system, który pokazuje też najbliższy hotel, przy którym będzie przystanek i wiele innych informacji. – Dzięki temu goście będą wiedzieć, czy znajdują się w odpowiednim autokarze i kiedy muszą wysiąść, żeby dostać się do swojego hotelu – tłumaczy szef działu innowacji (Innovation Lab) w TUI Destination Experiences Chris Carmichael. – Brak takiego rozwiązania może prowadzić do sytuacji, kiedy klient z powodu niezrozumienia się z kierowcą, wysiądzie przy złym obiekcie. Doświadczenia zebrane w czasie testów prowadzonych przez kilka miesięcy są bardzo dobre – dodaje Carmichael.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Reklama
Reklama