Reklama
Rozwiń
Reklama

Niemiecki TUI podnosi progi sprzedażowe

O 50 tysięcy euro muszą zwiększyć niemieccy agenci sprzedaż wycieczek z TUI, żeby utrzymać dotychczasową wysokość prowizji. Touroperator podkreśla, że to pierwsza podwyżka limitu od pięciu lat

Publikacja: 03.07.2018 08:31

Niemiecki TUI podnosi progi sprzedażowe

Foto: Bloomberg

Szef sprzedaży w TUI Deutschland Michael Knapp przedstawił nowy system prowizyjny na rok obrotowy 2018/2019, informuje portal Travel Talk. Wynika z niego, że touroperator podniósł o 50 tysięcy euro progi obrotowe, które uprawniają agentów do zakwalifikowania się do poszczególnych stopni prowizyjnych.

Touroperator zwiększył też wielkość obrotu dla marek TUI, jak 1-2-Fly, Airtours, Gebeco, Dr. Tigges i Go Xplore, dzięki któremu biura mogły otrzymać bonus. Dotychczas, żeby otrzymać to dodatkowe wynagrodzenie, wystarczyło sprzedać o 3 procent lub o 30 tysięcy euro więcej wobec roku poprzedniego. Od października tego roku będzie to już minimum 5 procent, ewentualnie 50 tysięcy euro.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama