Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.05.2018 08:37 Publikacja: 28.05.2018 08:37
Foto: Bloomberg
John Bevan był przez cztery lata od 2004 roku dyrektorem zarządzającym internetowej agencji turystycznej www.lastminute.com. W czasie śniadania biznesowego zorganizowanego przez brytyjski magazyn branżowy „Travel Weekly" Bevan stwierdził, że znaczenie klasycznych agentów rośnie, ponieważ klienci nie mają czasu przebijać się przez ogrom informacji o podróżach zamieszczanych w internecie. Jego zdaniem, posiadanie zaufanego agenta będzie w najbliższym czasie oznaką statusu społecznego, podobnie jak korzystanie z usług trenera fitnessu. Tak dzieje się już w Stanach Zjednoczonych, a trend ten z pewnością przyjdzie do Wielkiej Brytanii.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Międzynarodowe Forum Rolnictwa Regeneratywnego BIO_REACTION 2025 odbędzie się już 12 czerwca br. w Pierzchnie koło Kórnika.
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas