Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 15.05.2018 08:35 Publikacja: 15.05.2018 08:35
Foto: www.tui.pl
W tym celu podpisała umowę marketingową. Koncern nie zdradza jej wartości, wiadomo jednak, że jego zadaniem będzie pozycjonowanie emiratu na niemieckim rynku jako atrakcyjnego kierunku turystycznego.
Współpraca zakłada promowanie Ajmanu wśród klientów biura podróży i jego agentów za pośrednictwem mediów należących do koncernu i portali sprzedażowych. Dodatkowo reklama obejmuje umieszczenie materiałów w biurach i organizowanie wyjazdów studyjnych dla wakacyjnych doradców.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas