Grecos Holiday chce poprawić własny rekord

Ponad pół miliarda złotych przychodów i 188 tysięcy klientów - biuro podróży Grecos Holiday podsumowało poprzedni rok

Publikacja: 01.02.2018 13:06

Twócami sukcesu Grecosa są Wojciech Skoczyński, Alicja Skoczyńska i Janusz Śmigielski

Twócami sukcesu Grecosa są Wojciech Skoczyński, Alicja Skoczyńska i Janusz Śmigielski

Foto: Filip Frydrykiewicz

Przychody firmy wyniosło w 2017 roku 539 milionów złotych. To 21 procent więcej niż rok wcześniej. Liczba klientów rosła w mniejszym tempie. Było ich o 14,6 procent więcej - w sumie 188 tysięcy, z tego 180 tysięcy pojechało na wakacje do Grecji, 4,5 tysiąca na Majorkę, a 3,2 tysiąca na Cypr (nowość w zeszłym roku w ofercie Grecosa).

- Osiągnęliśmy nasz cel, czyli dwucyfrowy wzrost – komentuje cytowany w komunikacie rzecznika prasowego biura podróży jego prezes Wojciech Skoczyński. – Grecja pozostaje najpopularniejszym kierunkiem wyjazdów Polaków, dlatego i w tym roku chcemy podnieść nasze wyniki. Wielkie greckie wakacje, które są specjalnością Grecosa, zyskały w ostatnim sezonie dodatkowy wymiar.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta