Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.02.2018 13:06 Publikacja: 01.02.2018 13:06
Twócami sukcesu Grecosa są Wojciech Skoczyński, Alicja Skoczyńska i Janusz Śmigielski
Foto: Filip Frydrykiewicz
Przychody firmy wyniosło w 2017 roku 539 milionów złotych. To 21 procent więcej niż rok wcześniej. Liczba klientów rosła w mniejszym tempie. Było ich o 14,6 procent więcej - w sumie 188 tysięcy, z tego 180 tysięcy pojechało na wakacje do Grecji, 4,5 tysiąca na Majorkę, a 3,2 tysiąca na Cypr (nowość w zeszłym roku w ofercie Grecosa).
- Osiągnęliśmy nasz cel, czyli dwucyfrowy wzrost – komentuje cytowany w komunikacie rzecznika prasowego biura podróży jego prezes Wojciech Skoczyński. – Grecja pozostaje najpopularniejszym kierunkiem wyjazdów Polaków, dlatego i w tym roku chcemy podnieść nasze wyniki. Wielkie greckie wakacje, które są specjalnością Grecosa, zyskały w ostatnim sezonie dodatkowy wymiar.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas