Grupa eSky – zaawansowany technologicznie agent turystyczny online działający na ponad 30 rynkach światowych – w pierwszej połowie 2018 roku wypracowała ponad 650 mln zł przychodu – podaje informacja prasowa firmy.

W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku, kiedy Grupa odnotowała blisko 497 mln zł przychodu, oznacza to wzrost o ponad 30 procent

By utrzymać dynamikę rozwoju oraz ambitne plany związane z dalszą ekspansją geograficzną, Grupa eSky rozpoczęła proces poszukiwania inwestora finansowego, który wesprze markę w dalszym rozwoju i ekspansji. „Udowodniliśmy, że zainwestowane pieniądze wykorzystujemy bardzo dobrze. Poprzednia transza finansowania przyczyniła się do znaczącego rozwoju technologicznego i zbudowania w pełni skalowalnego modelu biznesowego, dlatego spodziewamy się, że wzbudzimy zainteresowanie potencjalnych partnerów. Naszym doradcą w procesie pozyskiwania inwestorów została firma EY” – zaznacza w komunikacie prasowym wiceprezes zarządu Grupy eSky Łukasz Neska.

„Ostatnie miesiące były bardzo dynamiczne dla Grupy eSky. Wkroczyliśmy na szereg nowych rynków w Europie Zachodniej oraz Ameryce Południowej i Północnej, tym samym poszerzając zasięg działalności do ponad 30 państw” – dodaje.

„Wkrótce nasza oferta będzie obejmowała prawie 900 przewoźników i blisko 1,1 miliona miejsc noclegowych. To wielki atut i przewaga konkurencyjna, które pozwalają wypracowywać coraz lepsze wyniki. Pierwsze półrocze pokazało nam również jak wielki potencjał ma wprowadzony przez nas niedawno produkt łączony tj. „lot+hotel”. Osiągnęliśmy rekordowe wyniki – sprzedaż dynamicznych pakietów wzrosła w tym okresie ośmiokrotnie! Dzięki temu rozwiązaniu podróżujący w jednym procesie zakupowym mogą szybko i łatwo zarezerwować lot oraz wybrany przez siebie hotel bądź apartament. Dodatkowo, mają możliwość wyboru najatrakcyjniejszego cenowo terminu wyjazdu tak, by ich podróż była jak najmniej kosztowna – podkreśla Łukasz Neska.