Rainbow zmienił Fat Baby na Brasil

Agencja marketingowa Brasil będzie w najbliższym czasie przygotowywać kampanie reklamowe biura podróży Rainbow. Mają emanować „dobrą wakacyjną energią”.

Publikacja: 10.01.2020 13:46

Rainbow zmienił Fat Baby na Brasil

Foto: Pierwszy film, jaki Brasil zrobił dla Rainbowa to „Archipelag beztroski”

Agencja Brasil wygrała przetarg na stworzenie nowego sposobu przedstawiania Rainbow. – O wyborze Brasil zadecydowała nie tylko propozycja idealnie odpowiadająca warunkom określonym w przetargu, ale też plastyczność pomysłu, umożliwiająca adaptowanie go do potrzeb licznych sytuacji, w których klienci stykają się z naszą firmą – wyjaśnia dyrektor marketingu Rainbow Milena Wysokińska.

CZYTAJ TEŻ: Rainbow zaprasza osoby 50+, które nie chcą być seniorami

Brasil ma przygotowywać (od pomysłu do realizacji) reklamy telewizyjne, radiowe, prasowe i na nośniki zewnętrzne (outdoor) i materiały pomagające sprzedawać wycieczki bezpośrednio w biurach, jak plakaty i gadżety reklamowe. Katalogi biura podróży powstawać będą jak dotychczas w samej firmie, a reklamą cyfrową nadal zajmować się będzie inna agencja.

– Najważniejszym wyzwaniem postawionym agencjom zaproszonym do przetargu było przedstawienie pomysłów kreatywnych, wynikających ze strategii naszej marki. W warunkach przetargu określiliśmy też tzw. „tone of voice”, a szukaliśmy stylu pełnego łagodnego humoru, optymistycznego, by Rainbow kojarzył się z dobrą wakacyjną energią – dodaje Wysokińska.

Rainbow nie ujawnia, ani jak duży budżet przeznacza na działania Brasil, ani na jak długo zawarł umowę z tą agencją.

W ostatnich latach obsługą reklamową Rainbow zajmowała się agencja Fat Baby z Warszawy. W 2019 roku zrealizowała dla niego takie kampanie jak „Król egzotyki”, „Zmień zimę w lato”, „Spokojne wakacje 50+” i wspierające przedsprzedaż oferty na lato 2020 roku, w trzech odsłonach: „Dla powracających”, „Dla wymagających” i „Dla kupujących sprytnie”.

Brasil to, wbrew nazwie, polska agencja reklamowa założona 11 lat temu w Warszawie. Jest firmą oferująca model usług zwany „full service” lub „360”. Opracowuje strategie, tworzy platformy komunikacji, realizuje kampanie we wszystkich rodzajach mediów. Jest autorem takich kampanii jak „Hipnoza” z Tomaszem Kotem dla Netii, „Bierz co chcesz” z Piotrem Adamczykiem dla Eurobanku czy „Pomyśl o wakacjach” dla TUI. Wśród jej klientów byli lub są Link4, Tiger, Łowicz, Douglas i PGNiG.

Agencja Brasil wygrała przetarg na stworzenie nowego sposobu przedstawiania Rainbow. – O wyborze Brasil zadecydowała nie tylko propozycja idealnie odpowiadająca warunkom określonym w przetargu, ale też plastyczność pomysłu, umożliwiająca adaptowanie go do potrzeb licznych sytuacji, w których klienci stykają się z naszą firmą – wyjaśnia dyrektor marketingu Rainbow Milena Wysokińska.

CZYTAJ TEŻ: Rainbow zaprasza osoby 50+, które nie chcą być seniorami

Biura Podróży
Anex Tour lata już z Katowic do Turcji szerokokadłubowym boeingiem 777-300ER
Biura Podróży
35 lat Itaki: 10 milionów klientów i największy zysk w historii
Biura Podróży
Majówka - kierunek zagranica. „To przez mocną złotówkę i złą pogodę w Polsce”
Biura Podróży
Zuzanna Sprycha na czele Turystycznej Organizacji Otwartej
Biura Podróży
Wakacje z biurem podróży. Grecja i Hiszpania tańsze niż Bułgaria i Turcja