Rainbow zmienił Fat Baby na Brasil

Pierwszy film, jaki Brasil zrobił dla Rainbowa to "Archipelag beztroski"

Agencja marketingowa Brasil będzie w najbliższym czasie przygotowywać kampanie reklamowe biura podróży Rainbow. Mają emanować „dobrą wakacyjną energią”.

Agencja Brasil wygrała przetarg na stworzenie nowego sposobu przedstawiania Rainbow. – O wyborze Brasil zadecydowała nie tylko propozycja idealnie odpowiadająca warunkom określonym w przetargu, ale też plastyczność pomysłu, umożliwiająca adaptowanie go do potrzeb licznych sytuacji, w których klienci stykają się z naszą firmą – wyjaśnia dyrektor marketingu Rainbow Milena Wysokińska.

CZYTAJ TEŻ: Rainbow zaprasza osoby 50+, które nie chcą być seniorami

Brasil ma przygotowywać (od pomysłu do realizacji) reklamy telewizyjne, radiowe, prasowe i na nośniki zewnętrzne (outdoor) i materiały pomagające sprzedawać wycieczki bezpośrednio w biurach, jak plakaty i gadżety reklamowe. Katalogi biura podróży powstawać będą jak dotychczas w samej firmie, a reklamą cyfrową nadal zajmować się będzie inna agencja.

– Najważniejszym wyzwaniem postawionym agencjom zaproszonym do przetargu było przedstawienie pomysłów kreatywnych, wynikających ze strategii naszej marki. W warunkach przetargu określiliśmy też tzw. „tone of voice”, a szukaliśmy stylu pełnego łagodnego humoru, optymistycznego, by Rainbow kojarzył się z dobrą wakacyjną energią – dodaje Wysokińska.

Rainbow nie ujawnia, ani jak duży budżet przeznacza na działania Brasil, ani na jak długo zawarł umowę z tą agencją.

W ostatnich latach obsługą reklamową Rainbow zajmowała się agencja Fat Baby z Warszawy. W 2019 roku zrealizowała dla niego takie kampanie jak „Król egzotyki”, „Zmień zimę w lato”, „Spokojne wakacje 50+” i wspierające przedsprzedaż oferty na lato 2020 roku, w trzech odsłonach: „Dla powracających”, „Dla wymagających” i „Dla kupujących sprytnie”.

Brasil to, wbrew nazwie, polska agencja reklamowa założona 11 lat temu w Warszawie. Jest firmą oferująca model usług zwany „full service” lub „360”. Opracowuje strategie, tworzy platformy komunikacji, realizuje kampanie we wszystkich rodzajach mediów. Jest autorem takich kampanii jak „Hipnoza” z Tomaszem Kotem dla Netii, „Bierz co chcesz” z Piotrem Adamczykiem dla Eurobanku czy „Pomyśl o wakacjach” dla TUI. Wśród jej klientów byli lub są Link4, Tiger, Łowicz, Douglas i PGNiG.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Wydobyto kolejne ciała spod gruzów Rigopiano

Zwłoki kolejnych trzech osób wydobyli ratownicy spod gruzów hotelu we włoskiej Abruzji, zasypanego przez ...

Boeing sprawdza instalację elektryczną w Maxach

Boeing i urząd lotnictwa FAA potwierdziły, że badają problem okablowania w boeingach B737 MAX, ...

Mołdawia: Wino już mamy, teraz czas na produkt turystyczny

Nie ma zabytków na miarę Francji czy Włoch ani rozbudowanej infrastruktury turystycznej. Magnesem przyciągającym ...

Cook rezygnuje z Wysp Zielonego Przylądka

Thomas Cook w Wielkiej Brytanii wycofuje z tegorocznej oferty letniej Wyspy Zielonego Przylądka Portal ...

Kolorowe życie rafy koralowej w Szarm el-Szejk

Sympatyczne delfiny, groźne mureny, powolne płaszczki, kolorowe garbiki pasiaste, fascynujące rozdymkowate i wiele innych ...

Air Transport Award dla Wizz Aira

W tegorocznej odsłonie konkursu branżowego Air Transport Awards linią lotniczą roku został węgierski Wizz ...