Dotychczas z aplikacji skorzystało milion klientów. Dzięki niej mają szybki dostęp do wszystkich informacji o rezerwacji, w tym o godzinach przejazdu na lotnisko, do ofert specjalnych i usług dodatkowych, na przykład możliwości rezerwowania wycieczek lokalnych, wypożyczenia samochodu i zakupu ubezpieczenia, a także do informacji o najważniejszych wakacyjnych atrakcjach w przewodniku Pascala.
CZYTAJ TEŻ: Itaka poleciała na Zakintos. Pierwszy samolot od 112 dni
Teraz informatycy touroperatora dodali nowe funkcjonalności.
1. Kontakt z rezydentem przez czat – dzięki temu klienci łatwo będą mogli napisać do przedstawiciela Itaki w miejscu, w którym wypoczywają, używając popularnych komunikatorów, jak WhatsApp i Messenger, i szybko uzyskać odpowiedzi na nurtujące ich pytania.
2. Udział w trybie online w spotkaniu z rezydentem. Bez wychodzenia z pokoju czy wracania z plaży można uczestniczyć w rozmowie za pomocą videochatu Google Meet. Ograniczenie liczby obecnych podczas takich spotkań jest istotne również ze względu na konieczność zachowania społecznego dystansu.