Itaka: Z aplikacją wiesz więcej, czujesz się bezpieczniej

Fot. Filip Frydrykiewicz

Dzięki nowej funkcjonalności w aplikacji mobilnej klient Itaki łatwiej skontaktuje się rezydentem. A to oznacza większe poczucie bezpieczeństwa podczas wypoczynku.

Dotychczas z aplikacji skorzystało milion klientów. Dzięki niej mają szybki dostęp do wszystkich informacji o rezerwacji, w tym o godzinach przejazdu na lotnisko, do ofert specjalnych i usług dodatkowych, na przykład możliwości rezerwowania wycieczek lokalnych, wypożyczenia samochodu i zakupu ubezpieczenia, a także do informacji o najważniejszych wakacyjnych atrakcjach w przewodniku Pascala.

CZYTAJ TEŻ: Itaka poleciała na Zakintos. Pierwszy samolot od 112 dni

Teraz informatycy touroperatora dodali nowe funkcjonalności.

1. Kontakt z rezydentem przez czat – dzięki temu klienci łatwo będą mogli napisać do przedstawiciela Itaki w miejscu, w którym wypoczywają, używając popularnych komunikatorów, jak WhatsApp i Messenger, i szybko uzyskać odpowiedzi na nurtujące ich pytania.

2. Udział w trybie online w spotkaniu z rezydentem. Bez wychodzenia z pokoju czy wracania z plaży można uczestniczyć w rozmowie za pomocą videochatu Google Meet. Ograniczenie liczby obecnych podczas takich spotkań jest istotne również ze względu na konieczność zachowania społecznego dystansu.

3. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania – w sekcji FAQ Itaka odpowiada na najczęściej zadawane przez klientów pytania. Można więc wyszukać interesującą kwestię, bez konieczności kontaktowania się z Centrum Obsługi Klienta czy Infolinią.

4. Cenne wskazówki od rezydenta. Klient Itaki będzie miał zawsze pod ręką porady rezydenta, przydatne w danym miejscu. Znajdzie tam informacje, co warto zobaczyć lub, jakich lokalnych potraw spróbować. Klient będzie mógł również sprawdzić godzinę przejazdu z hotelu na lotnisko.

ZOBACZ TEŻ: Itaka startuje od lipca z czarterami. „Potrzebuję wakacji”

Informacje od rezydentów pojawiają się w aplikacji sukcesywnie, całość będzie dostępna dla klientów w połowie sierpnia 2020 r.

„Nowa, ulepszona wersja aplikacji biura podróży ITAKA to nie tylko najlepsze oferty na wyciągnięcie ręki, ale również spokój i bezpieczeństwo podczas urlopu. Klienci ITAKI mogą pobrać naszą aplikację z Google Play, App Store oraz HUAWEI AppGallery” – pisze w komunikacie biuro podróży

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Rainbow sprzedał mniej, ale za więcej

Od rozpoczęcia sprzedaży wycieczek na sezon Lato 2019 do końca stycznia biuro podróży Rainbow ...

Lotnisko Modlin prosi o pomoc

Podwarszawskie lotnisko uważa, że może się rozwijać mimo budowy Centralnego Portu Komunikacyjnego. Tak jak ...

Indie świętują narodziny Ramy

Wielobarwne pochody, tańce, świąteczne posiłki i wspólna zabawa – tak wyglądają hinduskie święta upamiętniające ...

Net Holiday oddaje pieniądze klientom

Biuro podróży Net Holiday anuluje sprzedane do tej pory wyjazdy na tegoroczne lato i ...

W Wielkiej Brytanii zapowiada się sezon last minute

Ożywiła się sprzedaż wyjazdów wakacyjnych w Wielkiej Brytanii, ale klienci pytają głównie o oferty ...

Lonely Planet: Warto w przyszłym roku odwiedzić Łódź

Łódź znalazła się na drugim miejscu rankingu prestiżowego wydawnictwa podróżniczego Lonely Planet „Best in ...