Itaka: Z aplikacją wiesz więcej, czujesz się bezpieczniej

Fot. Filip Frydrykiewicz

Dzięki nowej funkcjonalności w aplikacji mobilnej klient Itaki łatwiej skontaktuje się rezydentem. A to oznacza większe poczucie bezpieczeństwa podczas wypoczynku.

Dotychczas z aplikacji skorzystało milion klientów. Dzięki niej mają szybki dostęp do wszystkich informacji o rezerwacji, w tym o godzinach przejazdu na lotnisko, do ofert specjalnych i usług dodatkowych, na przykład możliwości rezerwowania wycieczek lokalnych, wypożyczenia samochodu i zakupu ubezpieczenia, a także do informacji o najważniejszych wakacyjnych atrakcjach w przewodniku Pascala.

CZYTAJ TEŻ: Itaka poleciała na Zakintos. Pierwszy samolot od 112 dni

Teraz informatycy touroperatora dodali nowe funkcjonalności.

1. Kontakt z rezydentem przez czat – dzięki temu klienci łatwo będą mogli napisać do przedstawiciela Itaki w miejscu, w którym wypoczywają, używając popularnych komunikatorów, jak WhatsApp i Messenger, i szybko uzyskać odpowiedzi na nurtujące ich pytania.

2. Udział w trybie online w spotkaniu z rezydentem. Bez wychodzenia z pokoju czy wracania z plaży można uczestniczyć w rozmowie za pomocą videochatu Google Meet. Ograniczenie liczby obecnych podczas takich spotkań jest istotne również ze względu na konieczność zachowania społecznego dystansu.

3. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania – w sekcji FAQ Itaka odpowiada na najczęściej zadawane przez klientów pytania. Można więc wyszukać interesującą kwestię, bez konieczności kontaktowania się z Centrum Obsługi Klienta czy Infolinią.

4. Cenne wskazówki od rezydenta. Klient Itaki będzie miał zawsze pod ręką porady rezydenta, przydatne w danym miejscu. Znajdzie tam informacje, co warto zobaczyć lub, jakich lokalnych potraw spróbować. Klient będzie mógł również sprawdzić godzinę przejazdu z hotelu na lotnisko.

ZOBACZ TEŻ: Itaka startuje od lipca z czarterami. „Potrzebuję wakacji”

Informacje od rezydentów pojawiają się w aplikacji sukcesywnie, całość będzie dostępna dla klientów w połowie sierpnia 2020 r.

„Nowa, ulepszona wersja aplikacji biura podróży ITAKA to nie tylko najlepsze oferty na wyciągnięcie ręki, ale również spokój i bezpieczeństwo podczas urlopu. Klienci ITAKI mogą pobrać naszą aplikację z Google Play, App Store oraz HUAWEI AppGallery” – pisze w komunikacie biuro podróży

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Wielkie plany krakowskiego lotniska

Za 20 lat krakowskie lotnisko ma obsługiwać nawet 12 milionów pasażerów. Do tego czasu ...

Brytyjska branża turystyczna poleca Polskę

Polska znalazła się wśród 12 krajów, które w przyszłym roku mogą zyskać na popularności ...

LOT poleci z Bydgoszczy do Kijowa

2 sierpnia LOT uruchomi bezpośrednie połączenie z Bydgoszczy do Kijowa. Nowe rejsy będzie wykonywać ...

Udany sezon lotniska Szczecin-Goleniów

Port lotniczy Szczecin-Goleniów obsłużył w pierwszych dziewięciu miesiącach tego roku 22 procent pasażerów więcej, ...

Izba Turystyki RP bez Krakowa i Wielkopolski

Krakowska Izba Turystyki i Wielkopolska Izba Turystyki zrezygnowały z członkostwa w Izbie Turystyki RP. ...

Agenci dodają otuchy touroperatorom

Doceniamy wasze zaangażowanie w czasach, kiedy nikt nie wie, co przyniesie jutro. Trzymajcie się. ...