Itaka: Z aplikacją wiesz więcej, czujesz się bezpieczniej

Dzięki nowej funkcjonalności w aplikacji mobilnej klient Itaki łatwiej skontaktuje się rezydentem. A to oznacza większe poczucie bezpieczeństwa podczas wypoczynku.

Publikacja: 31.07.2020 17:48

Itaka: Z aplikacją wiesz więcej, czujesz się bezpieczniej

Foto: Fot. Filip Frydrykiewicz

Dotychczas z aplikacji skorzystało milion klientów. Dzięki niej mają szybki dostęp do wszystkich informacji o rezerwacji, w tym o godzinach przejazdu na lotnisko, do ofert specjalnych i usług dodatkowych, na przykład możliwości rezerwowania wycieczek lokalnych, wypożyczenia samochodu i zakupu ubezpieczenia, a także do informacji o najważniejszych wakacyjnych atrakcjach w przewodniku Pascala.

CZYTAJ TEŻ: Itaka poleciała na Zakintos. Pierwszy samolot od 112 dni

Teraz informatycy touroperatora dodali nowe funkcjonalności.

1. Kontakt z rezydentem przez czat – dzięki temu klienci łatwo będą mogli napisać do przedstawiciela Itaki w miejscu, w którym wypoczywają, używając popularnych komunikatorów, jak WhatsApp i Messenger, i szybko uzyskać odpowiedzi na nurtujące ich pytania.

2. Udział w trybie online w spotkaniu z rezydentem. Bez wychodzenia z pokoju czy wracania z plaży można uczestniczyć w rozmowie za pomocą videochatu Google Meet. Ograniczenie liczby obecnych podczas takich spotkań jest istotne również ze względu na konieczność zachowania społecznego dystansu.

3. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania – w sekcji FAQ Itaka odpowiada na najczęściej zadawane przez klientów pytania. Można więc wyszukać interesującą kwestię, bez konieczności kontaktowania się z Centrum Obsługi Klienta czy Infolinią.

4. Cenne wskazówki od rezydenta. Klient Itaki będzie miał zawsze pod ręką porady rezydenta, przydatne w danym miejscu. Znajdzie tam informacje, co warto zobaczyć lub, jakich lokalnych potraw spróbować. Klient będzie mógł również sprawdzić godzinę przejazdu z hotelu na lotnisko.

ZOBACZ TEŻ: Itaka startuje od lipca z czarterami. „Potrzebuję wakacji”

Informacje od rezydentów pojawiają się w aplikacji sukcesywnie, całość będzie dostępna dla klientów w połowie sierpnia 2020 r.

„Nowa, ulepszona wersja aplikacji biura podróży ITAKA to nie tylko najlepsze oferty na wyciągnięcie ręki, ale również spokój i bezpieczeństwo podczas urlopu. Klienci ITAKI mogą pobrać naszą aplikację z Google Play, App Store oraz HUAWEI AppGallery” – pisze w komunikacie biuro podróży

Dotychczas z aplikacji skorzystało milion klientów. Dzięki niej mają szybki dostęp do wszystkich informacji o rezerwacji, w tym o godzinach przejazdu na lotnisko, do ofert specjalnych i usług dodatkowych, na przykład możliwości rezerwowania wycieczek lokalnych, wypożyczenia samochodu i zakupu ubezpieczenia, a także do informacji o najważniejszych wakacyjnych atrakcjach w przewodniku Pascala.

CZYTAJ TEŻ: Itaka poleciała na Zakintos. Pierwszy samolot od 112 dni

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Polska spółka TUI rozwija biznes turystyczny w Czechach. „Podwoimy liczbę klientów”
Biura Podróży
W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”
Biura Podróży
Seria wakacyjnych obniżek przerwana. Pierwszy raz od 11 tygodni jest drożej
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biura Podróży
Itaka zachęca: Dzięki nam „Langkawi Best Wey”, czyli "Langkawi naprawdę najlepsze"