Rainbow sprzedał 6 procent więcej wyjazdów

materiały prasowe

Przychody ze sprzedaży imprez turystycznych w czerwcu wyniosły 210,5 mln złotych, czyli były większe o 13,2 procent niż rok wcześniej – podało biuro podróży Rainbow

Touroperator miał też przychody z pośrednictwa – w czerwcu było to 21,8 mln złotych, o 1,8 procent mniej niż przed rokiem. Łączne przychody ze sprzedaży wyniosły więc 232,3 mln złotych, co w porównaniu z tym samym okresem 2018 roku, w którym przychody wyniosły 208,1 mln złotych, dało wzrost o około 11,6 procent.

Jeśli policzyć przychody spółki ze sprzedaży imprez turystycznych za całe pierwsze półrocze – od 1 stycznia do 30 czerwca 2019 roku – to wyniosły one 613,3 mln złotych i były wyższe o około 6,2 procent od przychodów z tego samego okresu 2018 roku (577,7 mln złotych). Wraz z pieniędzmi, które wpłynęły do kasy Rainbowa za pośrednictwo firma miała 660,3 mln złotych, a więc o 5,5 procent więcej niż rok wcześniej.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Lotnisko w Lublinie ma nowy, jednoosobowy zarząd

Rada nadzorcza Portu Lotniczego Lublin odwołała dotychczasowy zarząd – prezesa Krzysztofa Wójtowicza oraz jego ...

Wizz Air: 28 milionów pasażerów w 2017 roku

W 2017 roku ponad 28 milionów pasażerów podróżowało w samolotach Wizz Aira. To o ...

Singapur kusi Polaków

Niektórzy myślą, że Singapur to miasto bez historii i dziedzictwa kulturowego, zabudowane drapaczami chmur. ...

Rosjanie coraz częściej na zakupach w Polsce

Od początku roku Rosjanie z obwodu kaliningradzkiego wydali na zakupy w Polsce i innych ...

Betlej: Biura podróży skutecznie walczą o zysk

Wyższe ceny wycieczek i lepsze ceny paliwa oraz walut powodują, że biurom podróży zostaje ...

PIT daje instrukcję składania wniosków do PFR

Polska Izba Turystyki kontynuuje swoją pomoc dla przedsiębiorców, którzy starają się o pożyczkę w ...