Rainbow sprzedał 6 procent więcej wyjazdów

materiały prasowe

Przychody ze sprzedaży imprez turystycznych w czerwcu wyniosły 210,5 mln złotych, czyli były większe o 13,2 procent niż rok wcześniej – podało biuro podróży Rainbow

Touroperator miał też przychody z pośrednictwa – w czerwcu było to 21,8 mln złotych, o 1,8 procent mniej niż przed rokiem. Łączne przychody ze sprzedaży wyniosły więc 232,3 mln złotych, co w porównaniu z tym samym okresem 2018 roku, w którym przychody wyniosły 208,1 mln złotych, dało wzrost o około 11,6 procent.

Jeśli policzyć przychody spółki ze sprzedaży imprez turystycznych za całe pierwsze półrocze – od 1 stycznia do 30 czerwca 2019 roku – to wyniosły one 613,3 mln złotych i były wyższe o około 6,2 procent od przychodów z tego samego okresu 2018 roku (577,7 mln złotych). Wraz z pieniędzmi, które wpłynęły do kasy Rainbowa za pośrednictwo firma miała 660,3 mln złotych, a więc o 5,5 procent więcej niż rok wcześniej.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Niemcy coraz chętniej zwiedzają Egipt

Niemieccy touroperatorzy sygnalizują, że rośnie popyt na wycieczki objazdowe po Egipcie, choć o boomie ...

Ryanair: Przesiądź się w Porto i leć dalej

Od 3 stycznia Ryanair rozszerzy ofertę lotów łączonych o lotnisko w Porto. Wcześniej w ...

Marszałek: Dziękuję prezesowi Neckermanna za współpracę

Za granicą zostało już tylko 21 klientów biura podróży Neckermann. Akcja sprowadzania ich do ...

Wisła – zimowy raj dla dzieci i rodziców

Zima w górach to zachwycające widoki ośnieżonych szczytów i lasów, dużo białego śniegu, możliwość ...

Traveldata: Ciepłe ferie ciągle w cenie

Najwięcej tanich ofert wyjazdów na ferie do Egiptu miały Best Reisen i Sun & ...

W Niemczech sprzedaż „lastów” stanęła

Mundial, a może świetna przedsprzedaż oferty letniej – powody, dla których w Niemczech sprzedaż ...