Nowe zasady programu motywacyjnego w TUI Deutschland zaczęły obowiązywać 1 listopada – informuje portal branżowy Travel Talk. Obecnie agenci nie muszą zbierać żadnych punktów, nie są też zobowiązani do sprzedania wycieczek o wartości odpowiadającej przynajmniej 97 procentom zeszłorocznego obrotu. Takie rozwiązanie postulowali sami sprzedawcy.
Obecnie żeby skorzystać ze zniżki na własne wakacje, doradcy powinni mocniej skupić się na rezerwowaniu ofert opartych o produkty własne TUI. powinni w danym roku osiągnąć obrót z ich sprzedaży w wysokości co najmniej 150 tysięcy euro. Dotychczas było to 175 tysięcy euro.
Rabaty na wakacje zależą od wielkości rezerwacji, pierwszy próg to 25 procent, trzeci i jednocześnie najwyższy sięga 40 procent (wcześniej było to 50 procent) i jest przyznawany biurom, które sprzedadzą ofertę własną TUI za co najmniej 1,25 miliona euro.
Jeśli produkty touroperatora będą stanowiły przynajmniej 70 procent całkowitego obrotu lub agent zwiększy ich udział w nim o 5 procent, dostanie dodatkowych 10 procent zniżki. W wypadku osób towarzyszących i dzieci wyniesie ona 20 procent.