W Niemczech portal TUI.com już dziś jest, według koncernu, najczęściej odwiedzaną stroną touroperatorską. W przyszłości ma się stać jeszcze popularniejszy, bo znajdzie się w nim o wiele więcej propozycji.
Dzięki podłączeniu do portalu linii lotniczej TUIfly klienci będą mieli dostęp do przelotów tego przewoźnika. Podobnie sprawa wygląda z TUI Cars i TUI Camper, przez które wynajmuje się samochody i kampery.
W serwisie pojawi się jeszcze więcej obiektów noclegowych, a to dzięki połączeniu z serwisem sprzedającym zakwaterowanie w domach i mieszkaniach wakacyjnych – łącznie program obejmuje 300 tysięcy obiektów. Dodatkowo przez TUI.com będzie można rezerwować wycieczki i atrakcje w odwiedzanych miejscach, a także programy objazdowe od TUI Tours (nowa marka specjalizująca się w objazdówkach) i TUI Wolters (specjalista od objazdówek po Europie Wschodniej i Północnej).
Zobacz też: „TUI wprowadza nową markę”.
Informacje o rozbudowie portalu pojawiły się przy okazji prezentowania oferty zimowej. Dyrektor operacyjny w TUI Deutchland Stefan Baumert jest przekonany, że jednym z hitów będzie wtedy Egipt. TUIfly powiększył siatkę lotów z Niemiec do Hurghady o 35 procent, a do Marsa Alam o 22 procent. Touroperator wprowadził też bezpośrednie połączenia do Luksoru, ponieważ chce mocniej skupić się na rejsach po Nilu. Inne ważne kierunki na nadchodzącą zimę to Wyspy Kanaryjskie i Maroko.