Prezes biura podróży Maciej Nykiel przeciął symboliczną wstęgę w obecności współpracowników, pracowników nowego biura i dziennikarzy. Był tort, wino musujące i owoce.
Nykiel zachwalał Blue City jako jedno z czterech najważniejszych centrów handlowych w kraju, wyróżniające się sklepem Ikea, kinem Helios (obraz 4K) i największym fitnessem w Polsce.
Lokal Neckermanna liczy 69 metrów kwadratowych. Zatrudnione są tu trzy osoby, przeniesione z innych punktów, żeby na starcie klientów obsługiwali doświadczeni sprzedawcy. Jeśli będzie trzeba, będzie można dodać jeszcze dwóch pracowników. Na tej samej kondygnacji (-1) mieszczą się też biura trzech innych touroperatorów, a w sumie w Blue City są ich cztery i jedno sieci agencyjnej.
Biuro w Blue City jest piątym sklepem touroperatora otwartym w tym roku, ale nie ostatnim. Wcześniej Neckermann otworzył cztery własne salony – w Kaliszu przy ul. Złotej 1, w Sieradzu w Galerii Sieradzkiej, w Poznaniu w centrum handlowym Stary Browar i w Warszawie przy ul. Półwiejskiej 42. Przygotowuje otwarcie kolejnych pięciu lokali. Prezes nie chciał jednak ujawnić ich adresów.
Nykiel nie ukrywa natomiast, że chciałbym mieć biura własne w każdym ważniejszym centrum handlowym w kraju (warunek: długie godziny otwarcia). Zgłosił w wielu z nich swoje zainteresowanie przejęcia lokalu, gdyby któryś się zwolnił lub gdyby powstał dodatkowy poprzez podział jakiegoś większego. Jest też zainteresowany lokalami przy głównych ulicach handlowych i przy placach w większych miastach. Pytany, ile sklepów chciałby jeszcze otworzyć, odpowiada, że „nie ma liczby końcowej”.