Lato 2020 już w Oasisie

Kluby z animacjami dla dzieci pod nazwą Mini Klub Leon to nowość jaką na letni sezon przyszłego roku przygotowało dla swoich klientów biuro podróży Oasis

Publikacja: 13.09.2019 10:28

Lato 2020 już w Oasisie

Foto: Materiały promocyjne

Oasis dołączył do biur podróży, które sprzedają już wyjazdy na kolejne wakacje. W systemach rezerwacyjnych touroperator na początek udostępnił hotele w Tunezji, Bułgarii i Turcji. – Na razie nie mamy jeszcze pełnej oferty, ale z każdym dniem będzie ona uzupełniana – zapowiada prezes Oasisa Tomasz Wrześniewski.

– W nowym sezonie skoncentrujemy się na mniejszej liczbie obiektów, ale dobrze znanych na polskim rynku. Staramy się wybierać obiekty o wysokim standardzie usług i dobrej jakości, oczywiście dokładając staranności, by cena była dostosowana do naszego klienta – dodaje.

Pierwszy raz Oasis zaoferuje hotele, w których będzie prowadzić zajęcia dla dzieci. Postacią patronującą klubom jest wymyślony przez touroperatora kameleon Leon. Kluby będą działać w Tunezji (dwa, w tym w hotelu Thalassa Sousse), w Bułgarii (jeden, w hotelu Hacienda) i w Turcji (jeden).

Oasis obsłuży w tym roku około 9 tysięcy klientów i będzie miał 17-18 milionów złotych przychodów. Według przewidywań prezesa, rok zakończy niewielkim zyskiem. Na kolejny sezon Wrześniewski planuje wzrost liczby klientów o 30 procent, do 12 tysięcy, a przychodów do 22 milionów. – Rośniemy w dobrym tempie, ale z zachowaniem zasady, że przede wszystkim liczy się rentowność – deklaruje.

Firma chce mieć zdywersyfikowany produkt na różne kierunki, ale jak przyznaje Wrześniewski, najbardziej skupia się na organizowaniu wyjazdów do Tunezji. – Tunezja wraca do łask polskich turystów, a my czujemy się bardzo mocni w tej destynacji. Wychowywałem się w Tunezji i mam tam bardzo dobre kontakty z hotelarzami, to procentuje dobrymi kontraktami – opowiada Wrześniewski.

Czytaj też: „Oasis Tours zaczyna nowe życie”.

– Miłym zaskoczeniem jest dla nas rosnący udział Turcji w naszej sprzedaży. Naszym wielkim atutem jest współpraca z hotelami Eftalia. Z kolei w odniesieniu do Bułgarii przewiduję  wzrost o około 15 procent, tu koncentrujemy się na produkcie rodzinnym – wyjaśnia Wrześniewski.

Jak dodaje, sprzedaż wakacyjnych wyjazdów na przyszły rok ruszyła zaledwie kilka godzin po wprowadzeniu oferty. – Jeśli ten trend się utrzyma, jesteśmy gotowi zwiększyć liczbę miejsc w samolotach w wypadku każdego kierunku – deklaruje.

Wrześniewski przekonuje, że sukces odradzającej się marki zawdzięcza dobrym kontaktom z siecią sprzedaży, w wypadku Oasisa chodzi o agentów turystycznych. – Nasza przewaga nad największymi touroperatorami to lepsza prowizja i przyjazne traktowanie sprzedawców. Jesteśmy małą firmą i dzięki temu jesteśmy dla nich dostępni non stop pod telefonem. Każdy problem, z którym się zwracają rozwiązujemy szybko i bez żądania dodatkowych opłat – podkreśla.

Biura Podróży
Traveldata: Tańsze hotele na wakacje? Najwięcej ma ich Rainbow
Materiał Promocyjny
Tajniki oszczędnościowych obligacji skarbowych. Możliwości na różne potrzeby
Biura Podróży
Zmarła Alina Dybaś-Grabowska, prezeska Turystycznej Organizacji Otwartej
Biura Podróży
Join UP!: Koniec ofert dedykowanych. 41 hoteli wraca do wszystkich agentów
Biura Podróży
TUI szuka ludzi do pracy. Ma tysiąc wakatów i propozycję pracy zdalnej
Materiał Promocyjny
Naukowa Fundacja Polpharmy ogłasza start XXIII edycji Konkursu o Grant Fundacji
Biura Podróży
Anex: Kończymy z ofertami dedykowanymi. Każdy agent turystyczny tak samo ważny