Prima Holiday podkręca kolory

Zdecydowanie ostrzejsze, niemal fosforyzujące, barwy żółci i niebieskiego, a także inaczej ujęte symboliczne wyobrażenie morza – to niektóre nowe elementy, jakie znaleźć można w odświeżonym logo biura podróży Prima Holiday.

Publikacja: 26.11.2019 14:56

Prima Holiday podkręca kolory

Foto: Nowe logo firma pokazała w ostatni weekend na targach TT Warsaw, gdzie miała stoisko. Na zdjęciu prezes Maher Lili. Fot. Filip Frydrykiewicz

Touroperator zdecydował się na zmianę kolorystyki na bardziej wyrazistą w związku z uruchomieniem nowej strony internetowej. – Chcieliśmy dać sygnał, że jesteśmy biurem stabilnym wyrazistym i że się rozwijamy – wyjaśnia prezes Prima Holiday Maher Lili. Jego firma istnieje od 2012 roku, od tamtej pory nie zmieniała logotypu. Poprzedni miał kolorystykę bardziej stonowaną, a morze, w którym zanurza się symboliczne słońce, miało trzy kreski sugerujące fale. Te ostatnie teraz zniknęły. Nieznacznie tylko zmienił się krój czcionki, którą zastosowano w nazwie biura. Nadal również nad całością szybuje (lekko powiększony) z rozpostartymi skrzydłami ptak. – Symbolizuje nasze dążenie do rozwoju – wyjaśnia Lili.

Oto nowe i stare logo biura podróży

""

turystyka.rp.pl

""

turystyka.rp.pl

– Nowe logo jest dobrze odbierane, zarówno przez agentów turystycznych jak i naszych klientów, słyszymy pozytywne opinie – zapewnia prezes.

Nowa strona, oprócz nowoczesnego układu graficznego i możliwości dostosowywania się do urządzeń mobilnych, ma tę zaletę, że jest zintegrowana z systemem rezerwacyjnym Primy Holiday. Ceny jakie teraz pokazuje są cenami aktualnymi. – Mamy tam też dwa sposoby wyszukiwania wyjazdów. Jedna, działa na zasadach Google’a – wystarczy wpisać słowa klucze, by uzyskać poszukiwane oferty. Druga, bardziej tradycyjna, wymaga wybrania z listy kierunku, terminu i miejsca pożądanego wyjazdu – wyjaśnia Lili.

Strona działa od miesiąca a już podwoiła się liczba rezerwacji w stosunku do tego samego okresu roku poprzedniego. – Naszym najważniejszym kanałem dystrybucji są oczywiście agenci turystyczni, ale nie ukrywam, że chcielibyśmy sprzedawać też więcej ofert on line – mówi Lili.

– Ciągle inwestujemy w stronę, poprawiamy ją i ją pozycjonujemy w internecie – dodaje.

Prezes ujawnia, że w Primie na zimę najlepiej sprzedają się dalekie kierunki: Dominikana, Indonezja i Dubaj. A na lato przyszłego roku Tunezja, Turcja, Albania i Egipt. Przy czym Tunezja rozwija się tak szybko, że może niedługo prześcignąć w dynamice wzrostu Turcję. – Turcja trochę przyhamowała po tym, jak okazało się, że ten kraj pod koniec września podniósł radykalnie cenę wiz (cena skoczyła z 20 do 35 dolarów – red.), ale w ostatnich dniach ponownie ruszyły rezerwacje. Słabiej się sprzedaje Bułgaria. Konkurencja bardzo obniżyła średnią cenę tego kierunku. Ale nie wpadamy w panikę, bo nie mamy Bułgarii tak dużo, żebyśmy musieli już teraz reagować przecenami. Włączamy stand by i czekamy na lepszy okres, jesteśmy dobrej myśli. Tym bardziej, że w sumie rok do roku sprzedaż rośnie nam na razie niemal o 100 procent – wyjaśnia Maher Lili.

CZYTAJ TEŻ: Prima Holiday: (Na)Kręci nas Miś Primuś

Niedawno swoje logo odświeżyło też biuro podróży Sun & Fun (Sun & Fun Holidays odświeża logo).

Touroperator zdecydował się na zmianę kolorystyki na bardziej wyrazistą w związku z uruchomieniem nowej strony internetowej. – Chcieliśmy dać sygnał, że jesteśmy biurem stabilnym wyrazistym i że się rozwijamy – wyjaśnia prezes Prima Holiday Maher Lili. Jego firma istnieje od 2012 roku, od tamtej pory nie zmieniała logotypu. Poprzedni miał kolorystykę bardziej stonowaną, a morze, w którym zanurza się symboliczne słońce, miało trzy kreski sugerujące fale. Te ostatnie teraz zniknęły. Nieznacznie tylko zmienił się krój czcionki, którą zastosowano w nazwie biura. Nadal również nad całością szybuje (lekko powiększony) z rozpostartymi skrzydłami ptak. – Symbolizuje nasze dążenie do rozwoju – wyjaśnia Lili.

Biura Podróży
Anex dziękuje agentom turystycznym i mobilizuje ich do dalszej współpracy
Biura Podróży
Ceny wakacji w biurach podróży w lekkim odwrocie. Najmocniej zanurkował Egipt
Biura Podróży
Coral Travel Poland: W tym roku zabierzemy do Turcji pół miliona turystów
Biura Podróży
TUI sprzedaje już wyjazdy na lato 2025 roku. Pierwszy raz tak wcześnie
Materiał Promocyjny
Jakie są główne zalety systemów do zarządzania zasobami ludzkimi?
Biura Podróży
Koniec tańszych wakacji? W ostatnim tygodniu ważna zmiana w biurach podróży
Biura Podróży
TUI podsumował sprzedaż wakacji – 60 procent miejsc już zarezerwowanych