Prima Holiday podkręca kolory

Zdecydowanie ostrzejsze, niemal fosforyzujące, barwy żółci i niebieskiego, a także inaczej ujęte symboliczne wyobrażenie morza – to niektóre nowe elementy, jakie znaleźć można w odświeżonym logo biura podróży Prima Holiday.

Publikacja: 26.11.2019 14:56

Prima Holiday podkręca kolory

Foto: Nowe logo firma pokazała w ostatni weekend na targach TT Warsaw, gdzie miała stoisko. Na zdjęciu prezes Maher Lili. Fot. Filip Frydrykiewicz

Touroperator zdecydował się na zmianę kolorystyki na bardziej wyrazistą w związku z uruchomieniem nowej strony internetowej. – Chcieliśmy dać sygnał, że jesteśmy biurem stabilnym wyrazistym i że się rozwijamy – wyjaśnia prezes Prima Holiday Maher Lili. Jego firma istnieje od 2012 roku, od tamtej pory nie zmieniała logotypu. Poprzedni miał kolorystykę bardziej stonowaną, a morze, w którym zanurza się symboliczne słońce, miało trzy kreski sugerujące fale. Te ostatnie teraz zniknęły. Nieznacznie tylko zmienił się krój czcionki, którą zastosowano w nazwie biura. Nadal również nad całością szybuje (lekko powiększony) z rozpostartymi skrzydłami ptak. – Symbolizuje nasze dążenie do rozwoju – wyjaśnia Lili.

Oto nowe i stare logo biura podróży

""

Foto: turystyka.rp.pl

""

Foto: turystyka.rp.pl

– Nowe logo jest dobrze odbierane, zarówno przez agentów turystycznych jak i naszych klientów, słyszymy pozytywne opinie – zapewnia prezes.

Nowa strona, oprócz nowoczesnego układu graficznego i możliwości dostosowywania się do urządzeń mobilnych, ma tę zaletę, że jest zintegrowana z systemem rezerwacyjnym Primy Holiday. Ceny jakie teraz pokazuje są cenami aktualnymi. – Mamy tam też dwa sposoby wyszukiwania wyjazdów. Jedna, działa na zasadach Google’a – wystarczy wpisać słowa klucze, by uzyskać poszukiwane oferty. Druga, bardziej tradycyjna, wymaga wybrania z listy kierunku, terminu i miejsca pożądanego wyjazdu – wyjaśnia Lili.

Strona działa od miesiąca a już podwoiła się liczba rezerwacji w stosunku do tego samego okresu roku poprzedniego. – Naszym najważniejszym kanałem dystrybucji są oczywiście agenci turystyczni, ale nie ukrywam, że chcielibyśmy sprzedawać też więcej ofert on line – mówi Lili.

– Ciągle inwestujemy w stronę, poprawiamy ją i ją pozycjonujemy w internecie – dodaje.

Prezes ujawnia, że w Primie na zimę najlepiej sprzedają się dalekie kierunki: Dominikana, Indonezja i Dubaj. A na lato przyszłego roku Tunezja, Turcja, Albania i Egipt. Przy czym Tunezja rozwija się tak szybko, że może niedługo prześcignąć w dynamice wzrostu Turcję. – Turcja trochę przyhamowała po tym, jak okazało się, że ten kraj pod koniec września podniósł radykalnie cenę wiz (cena skoczyła z 20 do 35 dolarów – red.), ale w ostatnich dniach ponownie ruszyły rezerwacje. Słabiej się sprzedaje Bułgaria. Konkurencja bardzo obniżyła średnią cenę tego kierunku. Ale nie wpadamy w panikę, bo nie mamy Bułgarii tak dużo, żebyśmy musieli już teraz reagować przecenami. Włączamy stand by i czekamy na lepszy okres, jesteśmy dobrej myśli. Tym bardziej, że w sumie rok do roku sprzedaż rośnie nam na razie niemal o 100 procent – wyjaśnia Maher Lili.

CZYTAJ TEŻ: Prima Holiday: (Na)Kręci nas Miś Primuś

Niedawno swoje logo odświeżyło też biuro podróży Sun & Fun (Sun & Fun Holidays odświeża logo).

Touroperator zdecydował się na zmianę kolorystyki na bardziej wyrazistą w związku z uruchomieniem nowej strony internetowej. – Chcieliśmy dać sygnał, że jesteśmy biurem stabilnym wyrazistym i że się rozwijamy – wyjaśnia prezes Prima Holiday Maher Lili. Jego firma istnieje od 2012 roku, od tamtej pory nie zmieniała logotypu. Poprzedni miał kolorystykę bardziej stonowaną, a morze, w którym zanurza się symboliczne słońce, miało trzy kreski sugerujące fale. Te ostatnie teraz zniknęły. Nieznacznie tylko zmienił się krój czcionki, którą zastosowano w nazwie biura. Nadal również nad całością szybuje (lekko powiększony) z rozpostartymi skrzydłami ptak. – Symbolizuje nasze dążenie do rozwoju – wyjaśnia Lili.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Nowa dyrektor w zespole Exim tours. Pokieruje sprzedażą i marketingiem
Biura Podróży
Grecos: To był udany sezon. Urośliśmy o jedną piątą
Biura Podróży
Polska spółka TUI rozwija biznes turystyczny w Czechach. „Podwoimy liczbę klientów”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biura Podróży
W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”