Kampania pod hasłem „Odkryj z nami radość podróżowania” obejmuje telewizję i w internet. Jej kluczowym elementem są 15-sekundowy spot reklamowy i billboard sponsorski, które będą wyświetlane w styczniu w trzech głównych stacjach telewizyjnych. Jednocześnie touroperator będzie prowadzić działania w internecie, w tym w mediach społecznościowych.
– Chcemy wzmocnić nasz wizerunek jako organizatora beztroskich wakacji, w tym przede wszystkim wyjazdów rodzinnych do klubów z polskimi animacjami, z których jesteśmy znani na rynku – mówi cytowana w komunikacie firmy dyrektor ds. marketingu Blue Style (spółka matka Sun & Fun) Natalia Knap. – Celem jest też zwrócenie uwagi na atrakcyjne ceny wyjazdów i korzyści z wcześniejszego planowania wakacji.
CZYTAJ TEŻ: Turystyczne hity i kity 2019 roku
Sun & Fun Holidays rozpoczął sprzedaż wycieczek na lato we wrześniu zeszłego roku. Oferuje wypoczynek w Egipcie, Tunezji, Bułgarii, Turcji, Grecji i Maroku. W 21 hotelach organizuje pod markami Blue Club i Croco Club animacje dla dzieci i dorosłych.
Planowanie działań i zakup mediów firma powierzyła domowi mediowemu Media Republic.