Rainbow: Archipelag Beztroski i znowu masz 20 lat

Biuro podróży Rainbow wystartowało na przełomie roku z kampanią wizerunkową pod tytułem „Archipelag Beztroski”. Jednocześnie inicjuje ona nową platformę komunikacyjną touroperatora.

Publikacja: 13.01.2020 11:25

Rainbow: Archipelag Beztroski i znowu masz 20 lat

Foto: Fot. materiały promocyjne

Spot, który można zobaczyć w telewizji, internecie i w kinach, pokazuje pracowników Rainbowa, starających się (na plaży, w pokoju hotelowym, nad basenem), aby wakacje klientów biura podróży były beztroskie. Występują oni w żółtych strojach – kolorze Rainbowa. Żółte są też leżaki, pontony, lornetka, kanapa i inne elementy wystroju, pojawiające się w poszczególnych kadrach.

Obrazowi towarzyszy śpiewana przez chór uroczysta pieśń – hymn kampanii. Zaczyna się słowami „archipelag – masz tu leżak, drinki, palmy, morza wiatr”, a kończy „a na głowie zamiast dzieci mamy po dwadzieścia lat”.

– W lekkiej, pełnej łagodnego humoru formie, nieco z przymrużeniem oka, pokazujemy jak na co dzień dbamy, by zapewnić naszym klientom niczym niezmącony wypoczynek. Tak by na wakacjach mogli się wyłączyć, zdać na nas i poczuć jakby znowu mieli po dwadzieścia lat – wyjaśnia dyrektor marketingu Rainbow Milena Wysokińska.

– Hymn Archipelagu Beztroski to pierwszy krok w nowym pozycjonowaniu marki Rainbowa na rynku – dodaje Jan Kleyff z agencji reklamowej Brasil, która od niedawna zajmuje się kreowaniem kampanii reklamowych touroperatora. – Czy kolejnym krokiem będzie otwarcie ambasady, wywieszenie flagi i powołanie rządu? Czas pokaże… Na razie chcemy, by każdy – czy mały, czy duży – beztrosko maszerując na plażę, dumnie nucił nasz hymn.

CZYTAJ TEŻ: Rainbow zmienił Fat Baby na Brasil

Równolegle Rainbow promuje pod hasłem „Bonus Basen Relax Czas” swoje wyjazdy na lato. Klienci mogą wybrać sobie „beztroski bonus”: późniejsze wykwaterowanie, wycieczkę fakultatywną lub usługę dodatkową w hotelu, np. masaż.

Spot, który można zobaczyć w telewizji, internecie i w kinach, pokazuje pracowników Rainbowa, starających się (na plaży, w pokoju hotelowym, nad basenem), aby wakacje klientów biura podróży były beztroskie. Występują oni w żółtych strojach – kolorze Rainbowa. Żółte są też leżaki, pontony, lornetka, kanapa i inne elementy wystroju, pojawiające się w poszczególnych kadrach.

Obrazowi towarzyszy śpiewana przez chór uroczysta pieśń – hymn kampanii. Zaczyna się słowami „archipelag – masz tu leżak, drinki, palmy, morza wiatr”, a kończy „a na głowie zamiast dzieci mamy po dwadzieścia lat”.

Biura Podróży
Zbankrutowało niemieckie biuro podróży. Wtedy okazało się, że nie ma gwarancji
Biura Podróży
Prezes TUI w Hiszpanii: Przywieziemy 6 milionów turystów, przestańcie protestować
Biura Podróży
Ceny wakacji - Grecja w górę, Turcja w dół, a Wyspy Kanaryjskie z nowym rekordem
Biura Podróży
Turyści chcą latać z biurami podróży za granicę, ale rezygnują z ich usług w kraju
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Biura Podróży
Klienci upadłego biura podróży dostaną pieniądze po wakacjach. Czeka 250 tysięcy ludzi