Rainbow: Archipelag Beztroski i znowu masz 20 lat

Biuro podróży Rainbow wystartowało na przełomie roku z kampanią wizerunkową pod tytułem „Archipelag Beztroski”. Jednocześnie inicjuje ona nową platformę komunikacyjną touroperatora.

Publikacja: 13.01.2020 11:25

Rainbow: Archipelag Beztroski i znowu masz 20 lat

Foto: Fot. materiały promocyjne

Spot, który można zobaczyć w telewizji, internecie i w kinach, pokazuje pracowników Rainbowa, starających się (na plaży, w pokoju hotelowym, nad basenem), aby wakacje klientów biura podróży były beztroskie. Występują oni w żółtych strojach – kolorze Rainbowa. Żółte są też leżaki, pontony, lornetka, kanapa i inne elementy wystroju, pojawiające się w poszczególnych kadrach.

Obrazowi towarzyszy śpiewana przez chór uroczysta pieśń – hymn kampanii. Zaczyna się słowami „archipelag – masz tu leżak, drinki, palmy, morza wiatr”, a kończy „a na głowie zamiast dzieci mamy po dwadzieścia lat”.

– W lekkiej, pełnej łagodnego humoru formie, nieco z przymrużeniem oka, pokazujemy jak na co dzień dbamy, by zapewnić naszym klientom niczym niezmącony wypoczynek. Tak by na wakacjach mogli się wyłączyć, zdać na nas i poczuć jakby znowu mieli po dwadzieścia lat – wyjaśnia dyrektor marketingu Rainbow Milena Wysokińska.

– Hymn Archipelagu Beztroski to pierwszy krok w nowym pozycjonowaniu marki Rainbowa na rynku – dodaje Jan Kleyff z agencji reklamowej Brasil, która od niedawna zajmuje się kreowaniem kampanii reklamowych touroperatora. – Czy kolejnym krokiem będzie otwarcie ambasady, wywieszenie flagi i powołanie rządu? Czas pokaże… Na razie chcemy, by każdy – czy mały, czy duży – beztrosko maszerując na plażę, dumnie nucił nasz hymn.

CZYTAJ TEŻ: Rainbow zmienił Fat Baby na Brasil

Równolegle Rainbow promuje pod hasłem „Bonus Basen Relax Czas” swoje wyjazdy na lato. Klienci mogą wybrać sobie „beztroski bonus”: późniejsze wykwaterowanie, wycieczkę fakultatywną lub usługę dodatkową w hotelu, np. masaż.

Spot, który można zobaczyć w telewizji, internecie i w kinach, pokazuje pracowników Rainbowa, starających się (na plaży, w pokoju hotelowym, nad basenem), aby wakacje klientów biura podróży były beztroskie. Występują oni w żółtych strojach – kolorze Rainbowa. Żółte są też leżaki, pontony, lornetka, kanapa i inne elementy wystroju, pojawiające się w poszczególnych kadrach.

Obrazowi towarzyszy śpiewana przez chór uroczysta pieśń – hymn kampanii. Zaczyna się słowami „archipelag – masz tu leżak, drinki, palmy, morza wiatr”, a kończy „a na głowie zamiast dzieci mamy po dwadzieścia lat”.

Biura Podróży
Rainbow zamówił w Enterze samoloty na kolejne sezony. W planach dwa nowe kierunki
Materiał Promocyjny
BaseLinker uratuje e-sklep przed przestojem
Biura Podróży
Anex Tour Poland podniósł gwarancję - 85 procent wzrostu
Biura Podróży
Piąty tydzień przecen w biurach podróży. Najbardziej traci Turcja. Grecji to nie rusza
Biura Podróży
Za dużo turystów? Biura podróży mają z tym problem
Biura Podróży
TUI organizuje się na nowo. Cel: więcej klientów, produktów, usług i kierunków