Itaka: Z aplikacją wiesz więcej, czujesz się bezpieczniej

Dzięki nowej funkcjonalności w aplikacji mobilnej klient Itaki łatwiej skontaktuje się rezydentem. A to oznacza większe poczucie bezpieczeństwa podczas wypoczynku.

Publikacja: 31.07.2020 17:48

Itaka: Z aplikacją wiesz więcej, czujesz się bezpieczniej

Foto: Fot. Filip Frydrykiewicz

Dotychczas z aplikacji skorzystało milion klientów. Dzięki niej mają szybki dostęp do wszystkich informacji o rezerwacji, w tym o godzinach przejazdu na lotnisko, do ofert specjalnych i usług dodatkowych, na przykład możliwości rezerwowania wycieczek lokalnych, wypożyczenia samochodu i zakupu ubezpieczenia, a także do informacji o najważniejszych wakacyjnych atrakcjach w przewodniku Pascala.

CZYTAJ TEŻ: Itaka poleciała na Zakintos. Pierwszy samolot od 112 dni

Teraz informatycy touroperatora dodali nowe funkcjonalności.

1. Kontakt z rezydentem przez czat – dzięki temu klienci łatwo będą mogli napisać do przedstawiciela Itaki w miejscu, w którym wypoczywają, używając popularnych komunikatorów, jak WhatsApp i Messenger, i szybko uzyskać odpowiedzi na nurtujące ich pytania.

2. Udział w trybie online w spotkaniu z rezydentem. Bez wychodzenia z pokoju czy wracania z plaży można uczestniczyć w rozmowie za pomocą videochatu Google Meet. Ograniczenie liczby obecnych podczas takich spotkań jest istotne również ze względu na konieczność zachowania społecznego dystansu.

3. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania – w sekcji FAQ Itaka odpowiada na najczęściej zadawane przez klientów pytania. Można więc wyszukać interesującą kwestię, bez konieczności kontaktowania się z Centrum Obsługi Klienta czy Infolinią.

4. Cenne wskazówki od rezydenta. Klient Itaki będzie miał zawsze pod ręką porady rezydenta, przydatne w danym miejscu. Znajdzie tam informacje, co warto zobaczyć lub, jakich lokalnych potraw spróbować. Klient będzie mógł również sprawdzić godzinę przejazdu z hotelu na lotnisko.

ZOBACZ TEŻ: Itaka startuje od lipca z czarterami. „Potrzebuję wakacji”

Informacje od rezydentów pojawiają się w aplikacji sukcesywnie, całość będzie dostępna dla klientów w połowie sierpnia 2020 r.

„Nowa, ulepszona wersja aplikacji biura podróży ITAKA to nie tylko najlepsze oferty na wyciągnięcie ręki, ale również spokój i bezpieczeństwo podczas urlopu. Klienci ITAKI mogą pobrać naszą aplikację z Google Play, App Store oraz HUAWEI AppGallery” – pisze w komunikacie biuro podróży

Dotychczas z aplikacji skorzystało milion klientów. Dzięki niej mają szybki dostęp do wszystkich informacji o rezerwacji, w tym o godzinach przejazdu na lotnisko, do ofert specjalnych i usług dodatkowych, na przykład możliwości rezerwowania wycieczek lokalnych, wypożyczenia samochodu i zakupu ubezpieczenia, a także do informacji o najważniejszych wakacyjnych atrakcjach w przewodniku Pascala.

CZYTAJ TEŻ: Itaka poleciała na Zakintos. Pierwszy samolot od 112 dni

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Rekordowe wyniki Rainbowa. Akcjonariusze odbiorą nawet 175 milionów złotych
Biura Podróży
Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce ma nowy, dziewięcioosobowy zarząd
Biura Podróży
Rząd będzie deregulował turystykę. Zielone światło dla projektu biur podróży
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Biura Podróży
Wycieczki zorganizowane? Młodzi turyści lubią je bardziej niż starsi. "Widzą więcej"