Čedok – na lato dużo kierunków egzotycznych, jak w Itace

Dominikana, Malediwy, Zanzibar i należąca do Madagaskaru wyspa Nosy Be – to oferta egzotyczna czeskiego Čedoka na lato.

Publikacja: 02.06.2021 08:19

Čedok – na lato dużo kierunków egzotycznych, jak w Itace

Foto: Fot. Filip Frydrykiewicz

Czeski Čedok, którego właścicielem jest polska Itaka, na ten sezon letni zaplanował kilka kierunków egzotycznych. Pierwszy raz w historii zaoferuje między innymi bezpośrednie loty z Pragi do Punta Cany w Dominikanie – podaje czeskie Ministerstwo Turystyki w informacji prasowej.

Wyloty do Dominikany ruszają 3 lipca, od 21 lipca klienci będą latać na Malediwy, od 5 sierpnia na Madagaskar (Nose Be, nowość na rynku czeskim), a od 22 sierpnia na Zanzibar.

Rejsy będą realizowane samolotem typu airbus A330-200 czarterowanym od linii lotniczej Luke Air z 277 miejscami w klasie ekonomicznej i 12 w klasie biznes. Dopłata do tej ostatniej wynosi 18 990 koron (około 3340 złotych).

CZYTAJ TEŻ: Dominikana odzyskała turystów sprzed pandemii. Pomogli Polacy

Biuro podróży w najbliższych tygodniach przedstawi program na zimę 2021/22. Będzie w nim pięć dalekich kierunków: Dominikana, Kuba, Malediwy, Zanzibar i Madagaskar. To wszystko są kierunki Itaki, popularne także wśród polskich klientów tego biura.

Ceny zaczynają się od 25 990 koron (około 4570 złotych) od osoby za siedem dni na Zanzibarze.

Czeski Čedok, którego właścicielem jest polska Itaka, na ten sezon letni zaplanował kilka kierunków egzotycznych. Pierwszy raz w historii zaoferuje między innymi bezpośrednie loty z Pragi do Punta Cany w Dominikanie – podaje czeskie Ministerstwo Turystyki w informacji prasowej.

Wyloty do Dominikany ruszają 3 lipca, od 21 lipca klienci będą latać na Malediwy, od 5 sierpnia na Madagaskar (Nose Be, nowość na rynku czeskim), a od 22 sierpnia na Zanzibar.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Grecos: To był udany sezon. Urośliśmy o jedną piątą
Biura Podróży
Polska spółka TUI rozwija biznes turystyczny w Czechach. „Podwoimy liczbę klientów”
Biura Podróży
W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biura Podróży
Seria wakacyjnych obniżek przerwana. Pierwszy raz od 11 tygodni jest drożej