Każdego roku wszystkie marki turystyczne należące do tureckiego holdingu OTI, w tym Coral Travel, zapraszają najlepszych partnerów do Turcji, by podziękować im za kolejny rok współpracy i uhonorować najlepszych podczas Gali Starway. Jedynie w zeszłym roku, ze względu na pandemiczne ograniczenia, firma musiała odstąpić od tej tradycji.

Uczestnicy przez tydzień (9-16 października) wypoczywali – ich bazą były hotele Club Megasaray w Belek, Club Grand Side i Rixos Sungate w Kemer – i zwiedzali. W tym roku mieli do wyboru wycieczkę do Pamukkale i dzień w jednym z największych parków rozrywki The Land of Legends.

Czytaj więcej

Hotel Xanadu na Riwierze Tureckiej to jeden z najpopularniejszych hoteli w ofercie Corala
Coral Travel trzy razy powiększył gwarancję ubezpieczeniową

Goście OTI wzięli też udział w Targach OTI Workshop, podczas których prezentowało się specjalnie dla 1000 najlepszych partnerów i sieci sprzedaży Coral Travel na całym świecie ponad 70 tureckich hoteli.

Punktem kulminacyjnym była Gala Starway’ 21, podczas której wręczono dyplomy w różnych kategoriach, jako uznanie i podziękowanie za największą sprzedaż i zaangażowanie w promowanie turystyki i marki Coral Travel. Wręczono też najlepszym sprzedawcom 44 statuetki i cztery globy za sezony 2020 i 2021. Wyróżnienia przyznane były w kilku kategoriach: autoryzowany agent, salon franczyzowy, biuro niesieciowe oraz portale i biura sieciowe.

Coral Travel

- To wyjątkowa gala, ponieważ miałem przyjemność złożyć podziękowania i wręczyć nagrody za dwa ostatnie lata. Jakże inne niż dotąd - trudny sezon 2020 i bardzo owocny 2021 – mówi cytowany w komunikacie firmy Kaan Ergün, dyrektor Coral Travel Poland. - Niepewność tego czasu pokazała, że możemy liczyć na siebie nawzajem również w trudnych momentach. Wspieraliśmy się na linii touroperator - biuro sprzedaży, a przecież pracy przy obsłudze klientów było więcej niż zazwyczaj. Zmienność zasad, obostrzeń, wprowadzanie kwarantanny, zmiany ustaw, wymagania dotyczące testów – to wszystko powodowało wzrost natężenia pracy. Daliśmy radę razem – podkreśla.

Mijający sezon 2021 był dla naszej firmy bardzo dobry – dodaje Ergün. - Skupialiśmy się na zrealizowaniu sprzedaży zbliżonej do tej, którą zrobiliśmy w 2019 roku, przed pandemią, kiedy wyjechało z nami 355 tysięcy klientów. Nasze szacunki pokazują, że w 2021 będzie ich nawet więcej, bo 370 tysięcy. Mogę powiedzieć, że sezon 2021 to był najlepszy rok w naszej historii.

- Szczególnie cieszy nas, że ten wzrost w dużej mierze zrobiliśmy na kierunku Turcja. I sezon zakończymy umacniając naszą pozycję lidera w sprzedaży pakietów do Turcji, z udziałem w rynku 47 procent. A to oznacza, że co drugi turysta wylatujący na zorganizowane wakacje z Polski do Turcji to klient Coral Travel. Tak więc mamy co świętować i za co dziękować naszym partnerom.

Coral Travel

Podczas Gali, ale i w czasie całego pobytu, istotne miejsce w rozmowach zajmowały dalsze plany touroperatora i rola sieci sprzedaży. Jak podkreśla w komunikacie firma, biura agencyjne i franczyzowe są dla niej niezwykle ważnymi partnerami biznesowymi z 60-procentowym udziałem w sprzedaży. Na najbliższy rok touroperator zaplanował rozwój tej sieci, szczególnie biur franchisingowych. Obecnie ma dziewięć takich biur, ale na koniec 2022 roku chce ich mieć 50.

Na 2022 rok Coral Travel planuje podobny program jak ten zrealizowany w 2021 roku. Dalej koncentruje się na dostępności dla klientów i uruchamia na przykład wyloty wakacyjne z kolejnego lokalnego lotniska – z Lublina. Na nadchodzący sezon, który już wystartował z ofertą ,,Premiera Lata 22’’ zwiększona jest liczba miejsc zarówno w Turcji, jak i Grecji, Bułgarii, Egipcie i Tunezji.

Coral Travel rozwija też produkt na tegoroczną zimę. Jest kilka nowości, w tym kierunki egzotyczne, jak Dominikana i Dubaj. W tym roku na zimę zaproponował również wyjazdy do Turcji. „Klienci cenią ten kraj jako miejsce do wypoczynku za doskonałą infrastrukturę, bardzo dobry serwis, krótki lot i możliwość wylotów z wielu lotnisk. Stąd i taka zimowa propozycja” - zwraca uwagę.