Oferta rodzinna to prawie 400 hoteli o bardzo różnym standardzie od trzech pięciu gwiazdek - opisuje w komunikacie touroperator. Szczególne miejsce wśród nich zajmują hotele z Figloklubami, czyli z animacjami w języku polskim prowadzonymi przez absolwentów Akademii Rainbow. Zajęcia będą się odbywać od połowy czerwca do połowy września.
To obiekty wyjątkowe pod względem położenia, bo zwykle otacza je duży teren, często przytykający do plaży lub w bliskiej od niej odległości, i wyposażenia, ponieważ nie brakuje w nich basenów i aquaparków. Po dwadzieścia takich hoteli Rainbow ma w Grecji i Turcji, szesnaście w Hiszpanii i dziesięć w Bułgarii. Jeden mieści się też w Kenii.
- Rodziny to dla nas ważna grupa klientów. Zależy nam, żeby miały jak największy wybór, dlatego cały czas wprowadzamy do oferty nowe elementy - zapewnia cytowany w komunikacie członek zarządu Rainbow Maciej Szczechura. - Wiemy już na przykład, że doskonałym pomysłem było wprowadzenie w tym roku luksusowych hoteli Rainbow Elite. Obiekty rodzinne znalazły się wśród najchętniej wybieranych hoteli z tego segmentu. Klienci pokochali ich ponadprzeciętny standard, jakość obsługi i wyżywienia. Z kolei, jeśli ktoś szuka obiektów gwarantujących jakość, ale bardziej przystępnych cenowo, wybierze hotele oznaczone jako Premium lub standardowe.
- Od lat ogromną popularnością cieszą się nasze Figlokluby, w których prowadzimy autorski program zajęć i animacji. Łączą one zabawę z nauką, na przykład dzieci mogą się dowiedzieć czegoś na temat kraju, w którym przebywają. Rodzice w tym czasie mogą odpoczywać albo brać udział w zajęciach sportowych i rekreacyjnych – dodaje Szczechura.