Oferta rodzinna to prawie 400 hoteli o bardzo różnym standardzie od trzech pięciu gwiazdek - opisuje w komunikacie touroperator. Szczególne miejsce wśród nich zajmują hotele z Figloklubami, czyli z animacjami w języku polskim prowadzonymi przez absolwentów Akademii Rainbow. Zajęcia będą się odbywać od połowy czerwca do połowy września.

To obiekty wyjątkowe pod względem położenia, bo zwykle otacza je duży teren, często przytykający do plaży lub w bliskiej od niej odległości, i wyposażenia, ponieważ nie brakuje w nich basenów i aquaparków. Po dwadzieścia takich hoteli Rainbow ma w Grecji i Turcji, szesnaście w Hiszpanii i dziesięć w Bułgarii. Jeden mieści się też w Kenii.

Rainbow

- Rodziny to dla nas ważna grupa klientów. Zależy nam, żeby miały jak największy wybór, dlatego cały czas wprowadzamy do oferty nowe elementy - zapewnia cytowany w komunikacie członek zarządu Rainbow Maciej Szczechura. - Wiemy już na przykład, że doskonałym pomysłem było wprowadzenie w tym roku luksusowych hoteli Rainbow Elite. Obiekty rodzinne znalazły się wśród najchętniej wybieranych hoteli z tego segmentu. Klienci pokochali ich ponadprzeciętny standard, jakość obsługi i wyżywienia. Z kolei, jeśli ktoś szuka obiektów gwarantujących jakość, ale bardziej przystępnych cenowo, wybierze hotele oznaczone jako Premium lub standardowe.

- Od lat ogromną popularnością cieszą się nasze Figlokluby, w których prowadzimy autorski program zajęć i animacji. Łączą one zabawę z nauką, na przykład dzieci mogą się dowiedzieć czegoś na temat kraju, w którym przebywają. Rodzice w tym czasie mogą odpoczywać albo brać udział w zajęciach sportowych i rekreacyjnych – dodaje Szczechura.

Hotele rodzinne to dopiero początek. Już pod koniec sierpnia organizator doda do systemów rezerwacyjnych pozostałe hotele dla turystów planujących wypoczynek w jednym miejscu, a w połowie września także wycieczki objazdowe.

- Rozpoczęcie sprzedaży ofert na kolejne lato to dla nas zawsze ekscytujący moment. A po liczbie zapytań naszych klientów widzimy, że także dla nich. Dlatego startujemy z przedsprzedażą już w połowie sierpnia. Sądzimy, że wiele osób będzie chciało zarezerwować sobie upatrzone hotele i terminy z dużym wyprzedzeniem, ponieważ widzą, że wraz ze zbliżaniem się wakacji jest coraz drożej, nie taniej. Pokazał to trwający jeszcze sezon letni, w którym nie ma niskich cen last minute. Klienci są świadomi, jak na cenę wyjazdów wpływają koszty paliwa i kursy walut – wyjaśnia Szczechura.

Czytaj więcej

Rainbow: Więcej egzotyki z Gdańska. Nasz dreamliner pierwszy poleci na inny kontynent

Jak czytamy w komunikacie, w ramach przedsprzedaży sezonu Lato 2023 Rainbow oferuje zniżki do 700 złotych dla każdego dziecka lub do 1000 złotych za pokój. Równocześnie zapewnia, że cena wakacji po zakupie nie wzrośnie, nawet jeśli istotnie wzrosną kursy walut czy cena paliwa. Kto chce uniknąć ewentualnej dopłaty może wykupić usługę "Pewność Niezmiennej Ceny" oferowaną obecnie za złotówkę. Kolejna korzyść pozwala na większą elastyczność w planowaniu wakacji. „Bezpłatne odwołanie rezerwacji bez podania przyczyny” daje możliwość zrezygnowania z wyjazdu do 30 dni przed jego terminem. Wpłacona zaliczka będzie wtedy zamieniona na voucher do wykorzystania na inną, dowolną imprezę z sezonu Lato 2023. Uzupełnieniem promocji jest możliwość kupienia ubezpieczenia od kosztów rezygnacji w promocyjnej cenie 30 złotych lub w wersji rozszerzonej o ochronę w razie zachorowania na covid za 50 złotych.

Zaliczka wynosi 15 procent wartości wyjazdu.