Piotr Chojnowski pracował w swojej długoletniej karierze w biurze podróży Neckermann jako menedżer produktu, a następnie w TUI Poland, gdzie był dyrektorem produktu. Później wprowadzał do Polski biura podróży, najpierw jako dyrektor zarządzający i członek zarządu, bułgarskie biuro On Holidays (działa do dzisiaj), a później szwajcarskie Tour Asia, które specjalizowało się w organizowaniu podróży do Azji (już nie istnieje w Polsce).
Chojnowski ukończył studia na Wydziale Filologii Germańskiej i na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Jest też absolwentem Uczelni Łazarskiego, gdzie studiował ekonomię i e-marketing.
Czytaj więcej
Biuro podróży Tourasia, specjalizujące się w wysyłaniu klientów do Azji Południowo-Wschodniej, ogłosiło niewypłacalność.
Piotr Chojnowski będzie bezpośrednim podwładnym Jolanty Kołodziejczyk, dyrektora produktu w Wakacje.pl. – Jestem bardzo zadowolona, że Piotr dołączył do mojego zespołu. Departament produktu na co dzień zajmuje się współpracą z biurami podróży. Choć sprzedajemy ofertę przez nie przygotowywaną, to jako największy multiagent turystyczny w Polsce widzimy się także w roli kreatora trendów, które chcemy dalej rozwijać w kooperacji z naszymi partnerami – mówi cytowana w komunikacie firmy Jolanta Kołodziejczyk.
- Cieszę się, że menedżer z tak bogatym doświadczeniem, znajomością i zrozumieniem rynku turystycznego dołączył do naszego zespołu – dodaje prezes Wakacje.pl Dariusz Górzny. - To nie pierwsze, a zarazem nie ostatnie w tym roku wzmocnienie kadry menedżerskiej osobą, której kompetencje i jakość są znane i szanowane na rynku. Najlepsi decydują się dołączyć do nas. Mimo ogromnych wyzwań związanych z pandemią i wojną w Ukrainie, biznes turystyczny będzie rósł. Wakacje.pl to lider rynku multiagencyjnego, ale przede wszystkim bardzo ambitna firma działająca przy wsparciu i w kulturze holdingu Wirtualna Polska. Tacy są też nasi pracownicy, gotowi na wyzwania związane z realizacją dużych projektów. Jako organizacja chcemy się rozwijać, a cel ten będziemy realizować inwestując w pracowników, bo to właśnie ich wiedza, doświadczenie i zaangażowanie są podstawą naszych sukcesów – przekonuje Górzny.