Na 30-lecie OTI Holding zmienia się w Coral Travel Group

Jeden z największych w Europie koncernów turystycznych, turecki OTI Holding, świętuje swoje 30-lecie. Przy tej okazji przybiera nazwę najsilniejszej swojej marki - Coral Travel.

Publikacja: 28.10.2022 18:00

Ayhan Bektas podsumował 30 lat swojej firmy

Ayhan Bektas podsumował 30 lat swojej firmy

Foto: Materiały prasowe OTI Holding

Kulminacja obchodów rocznicowych przypadła na środowy wieczór, 26 października. Z tej okazji w hotelu Xanadu Resort Hotel Belek na wybrzeżu Morza Śródziemnego odbyło się przyjęcie z udziałem około 700 gości. Byli to szefowie spółek należących do OTI Holding, zaproszeni kontrahenci i menedżerowie firm współpracujących z tureckim touroperatorem, dyrektorzy hoteli, lokalne władze z gubernatorem regionu Ersiną Yazıcım na czele, agenci turystyczni i dziennikarze.

W uroczystych obchodach 30-lecia OTI Holding udział wziął cały zarząd spółki córki holdingu, Coral T

W uroczystych obchodach 30-lecia OTI Holding udział wziął cały zarząd spółki córki holdingu, Coral Travel Poland. Od lewej: Erdem Fidan (zastępca dyrektora generalnego, dyrektor sprzedaży i marketingu Coral Travel Poland), Kaan Ergun (dyrektor operacyjny Coral Travel Group na Europę Wschodnią, w tym na Polskę), Izabela Jurczewska (kierownik ds. PR Coral Travel Poland), Burkan Cem Tapan (dyrektor generalny Coral Travel Poland), Marcin Tułaczko (zastępca dyrektora generalnego i dyrektor ds. compliance Coral Travel Poland)

Foto: Filip Frydrykiewicz

OTI Holding działa w kilku dziedzinach – pod markami Coral Travel, Ferien Touristik, Sunmar Tour prowadzi biura podróży, jako Odeon Tours zapewnia w Turcji obsługę gości zagranicznych, prowadzi też hotele sieci Xanadu, Otium, Seven Seas i dysponuje linią lotniczą Blue Connect. Oprócz tego ma firmę technologiczną Odeon Software & Technology i ochroniarską, która działa pod marką Odeon Security.

W sumie OTI Holding to 37 firm w 22 krajach i zatrudniających 4300 pracowników w usługach turystycznych, zakwaterowaniu, lotnictwie, IT i firmie ochroniarskiej. W ciągu 30 lat grupa obsłużyła 30 milionów klientów.

Po otworzeniu w tym roku biur podróży w Czechach, Szwajcarii i Rumunii, prowadzi działalność touroperatorską w 13 krajach. Obsługuje loty z 40 krajów i średnio ma 3 miliony klientów rocznie. Na ten segment działalności składa się też 1500 biur sprzedaży i 90 kierunków podróży w 40 krajach.

W swoim wystąpieniu założyciel i prezes OTI Holding Ayhan Bektas ogłosił zmianę nazwy firmy, na Coral Travel Group. A mówiąc o przyszłości firmy, podkreślił, że będzie rozwijał biznes touroperatorski z dbałością o rozwój zrównoważony.

Na program wieczoru złożyły się koncert kwartetu wiolonczelistek, Cello Paradiso, bankiet na świeżym powietrzu przy muzyce jazzowej w wykonaniu wokalistki Selen Beytekin i jej zespołu, oraz krojenie czteropiętrowego tortu urodzinowego, okraszone pokazem fajerwerków.

Tort urodzinowy liczył sobie cztery kondygnacje

Tort urodzinowy liczył sobie cztery kondygnacje

Foto: Filip Frydrykiewicz

Dla gości śpiewała standardy muzyki jazzowej i popularnej Selen Beytekin

Dla gości śpiewała standardy muzyki jazzowej i popularnej Selen Beytekin

Foto: Filip Frydrykiewicz

Kulminacja obchodów rocznicowych przypadła na środowy wieczór, 26 października. Z tej okazji w hotelu Xanadu Resort Hotel Belek na wybrzeżu Morza Śródziemnego odbyło się przyjęcie z udziałem około 700 gości. Byli to szefowie spółek należących do OTI Holding, zaproszeni kontrahenci i menedżerowie firm współpracujących z tureckim touroperatorem, dyrektorzy hoteli, lokalne władze z gubernatorem regionu Ersiną Yazıcım na czele, agenci turystyczni i dziennikarze.

Pozostało 81% artykułu
Biura Podróży
Nowy prezes TUI zrestrukturyzował zarząd spółki. Stawia na jakość i cyfryzację
Linie Lotnicze
Powstała nowa linia lotnicza. Ułatwi podróżowanie po Cykladach
Biura Podróży
Dziś kupujesz wycieczkę, w przyszłym roku oszczędzasz. Traveldata policzyła, ile
Popularne Trendy
Hiszpania radykalnie zwiększa wydatki na promocję. Jedną z kotwic Pablo Picasso
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Popularne Trendy
15 lat MROT. "Udało się wykreować modę na Mazowsze"