LOT lata z biurem podróży Itaka i parkiem rozrywki Energylandia na ogonie

Jeden z samolotów LOT-u, z tych które latają w ramach umowy czarteru z klientami biura podróży Itaka, zyskał wyjątkowe malowanie. Na jego ogonie pojawiło się logo touroperatora i reklama Klubów Przyjaciół Itaki oraz parku rozrywki Energylandia.

Publikacja: 23.03.2023 01:35

LOT przemalował samolt uzyskany po rumuńskiej linii lotniczej, korzystając z okazji umieścił na nim

LOT przemalował samolt uzyskany po rumuńskiej linii lotniczej, korzystając z okazji umieścił na nim reklamę

Foto: Itaka, Kamil Wrzosek

Jak wyjaśniają LOT i Itaka, to wynik partnerstwa obu firm. Itaka zamawia w Locie rejsy czarterowe, LOT zgodził się więc namalować na jednym ze swoich boeingów 787 Max 8 tę reklamę. Wcześniej maszyna latała w barwach rumuńskiej linii lotniczej Blue Air. W zeszłym roku ten przewoźnik upadł. LOT skorzystał z okazji i przejął od leasingodawcy sześć jego samolotów.

Czytaj więcej

Itaka: Lato zapowiada się rekordowo. Jesteśmy gotowi nawet na milion klientów

Na ogonie i w tylnej części kadłuba widnieje teraz logo Itaki i postać smoka Energusia zjeżdżającego rollercoasterem w Energylandii. Prowadzone przez touroperatora w kilkudziesięciu wakacyjnych hotelach Kluby Przyjaciół Itaki z animacjami dla dzieci, od roku 2021 oparte są na programie przygotowywanym wspólnie przez Itakę i park rozrywki z Zatoru pod Krakowem.

Boeing 737 Max 8 z namalowaną reklamą będzie latał m.in. na trasach wskazanych przez touroperatora, z jego klientami. Pierwszy lot w nowych barwach odbył 15 marca.

Samolotem z takim obrazkiem Itaka będzie zabierała klientów na wakacje

Samolotem z takim obrazkiem Itaka będzie zabierała klientów na wakacje

Itaka, Kamil Wrzosek

 Tego lata Itaka prowadzi łącznie 35 rodzinnych klubów w: Albanii, Bułgarii, Grecji, Hiszpanii, Egipcie, Turcji i Włoszech. Organizuje też 11 wycieczek objazdowych z programem dla najmłodszych turystów.

Czy będzie więcej samolotów z logiem Itaki? - Dostajemy niezwykle przyjazne komentarze na temat tego projektu - mówi serwisowi Turystyka.rp.pl wiceprezes Itaki Piotr Henicz. - Jego odbiór zdecydowanie przerósł nasze oczekiwania, zarówno w sferze czysto wizualnej, jak i możliwości dotarcia do potencjalnych klientów. Nasi klienci zwracają uwagę na żywe kolory, duży ładunek pozytywnych emocji, jaki niesie rysunek i na to, że sam „nośnik”, czyli samolot, podkreśla skojarzenia z wakacjami. Ten pionierski projekt trzech silnych marek, jakimi są Itaka, LOT i Enerylandia, zwraca uwagę na istotną rolę wyjazdów rodzinnych, jednocześnie będąc ukłonem w stronę naszych najmłodszych klientów. Nie wykluczone więc, że tak pozytywny odbiór zainspiruje nas do przeprowadzenia kolejnych projektów - dodaje Henicz.

Jak wyjaśniają LOT i Itaka, to wynik partnerstwa obu firm. Itaka zamawia w Locie rejsy czarterowe, LOT zgodził się więc namalować na jednym ze swoich boeingów 787 Max 8 tę reklamę. Wcześniej maszyna latała w barwach rumuńskiej linii lotniczej Blue Air. W zeszłym roku ten przewoźnik upadł. LOT skorzystał z okazji i przejął od leasingodawcy sześć jego samolotów.

Na ogonie i w tylnej części kadłuba widnieje teraz logo Itaki i postać smoka Energusia zjeżdżającego rollercoasterem w Energylandii. Prowadzone przez touroperatora w kilkudziesięciu wakacyjnych hotelach Kluby Przyjaciół Itaki z animacjami dla dzieci, od roku 2021 oparte są na programie przygotowywanym wspólnie przez Itakę i park rozrywki z Zatoru pod Krakowem.

Biura Podróży
Turyści chcą latać z biurami podróży za granicę, ale rezygnują z ich usług w kraju
Materiał Promocyjny
Jak wykorzystać potencjał elektromobilności
Biura Podróży
Klienci upadłego biura podróży dostaną pieniądze po wakacjach. Czeka 250 tysięcy ludzi
Biura Podróży
Biuro podróży planuje wozić klientów na prywatną wyspę. Ma już statki i hotele
Biura Podróży
Niemiecka firma turystyczna otwiera przedstawicielstwo w Polsce. W planach cała Europa
Biura Podróży
Korekta cen w biurach podróży. Wakacje tanieją, a najbardziej te w Turcji