Jak wyjaśniają LOT i Itaka, to wynik partnerstwa obu firm. Itaka zamawia w Locie rejsy czarterowe, LOT zgodził się więc namalować na jednym ze swoich boeingów 787 Max 8 tę reklamę. Wcześniej maszyna latała w barwach rumuńskiej linii lotniczej Blue Air. W zeszłym roku ten przewoźnik upadł. LOT skorzystał z okazji i przejął od leasingodawcy sześć jego samolotów.
Czytaj więcej
Trudne czasy wychodzenia z kryzysu pokazały, że Itaka lepiej rozpoznaje potrzeby rynku niż niejeden konkurent. Zaowocowało to wzrostem liczby klientów o 50 procent i solidnym zyskiem. Liczymy, że w tym roku jeszcze urośniemy i obsłużymy do miliona klientów – mówi Piotr Henicz, wiceprezes biura podróży Itaka i Polskiej Izby Turystyki.
Na ogonie i w tylnej części kadłuba widnieje teraz logo Itaki i postać smoka Energusia zjeżdżającego rollercoasterem w Energylandii. Prowadzone przez touroperatora w kilkudziesięciu wakacyjnych hotelach Kluby Przyjaciół Itaki z animacjami dla dzieci, od roku 2021 oparte są na programie przygotowywanym wspólnie przez Itakę i park rozrywki z Zatoru pod Krakowem.
Boeing 737
Max 8 z namalowaną reklamą będzie latał m.in. na trasach
wskazanych przez touroperatora, z jego klientami. Pierwszy lot w nowych barwach odbył 15 marca.
Samolotem z takim obrazkiem Itaka będzie zabierała klientów na wakacje