LOT lata z biurem podróży Itaka i parkiem rozrywki Energylandia na ogonie

Jeden z samolotów LOT-u, z tych które latają w ramach umowy czarteru z klientami biura podróży Itaka, zyskał wyjątkowe malowanie. Na jego ogonie pojawiło się logo touroperatora i reklama Klubów Przyjaciół Itaki oraz parku rozrywki Energylandia.

Publikacja: 23.03.2023 01:35

LOT przemalował samolt uzyskany po rumuńskiej linii lotniczej, korzystając z okazji umieścił na nim

LOT przemalował samolt uzyskany po rumuńskiej linii lotniczej, korzystając z okazji umieścił na nim reklamę

Foto: Itaka, Kamil Wrzosek

Jak wyjaśniają LOT i Itaka, to wynik partnerstwa obu firm. Itaka zamawia w Locie rejsy czarterowe, LOT zgodził się więc namalować na jednym ze swoich boeingów 787 Max 8 tę reklamę. Wcześniej maszyna latała w barwach rumuńskiej linii lotniczej Blue Air. W zeszłym roku ten przewoźnik upadł. LOT skorzystał z okazji i przejął od leasingodawcy sześć jego samolotów.

Czytaj więcej

Itaka: Lato zapowiada się rekordowo. Jesteśmy gotowi nawet na milion klientów

Na ogonie i w tylnej części kadłuba widnieje teraz logo Itaki i postać smoka Energusia zjeżdżającego rollercoasterem w Energylandii. Prowadzone przez touroperatora w kilkudziesięciu wakacyjnych hotelach Kluby Przyjaciół Itaki z animacjami dla dzieci, od roku 2021 oparte są na programie przygotowywanym wspólnie przez Itakę i park rozrywki z Zatoru pod Krakowem.

Boeing 737 Max 8 z namalowaną reklamą będzie latał m.in. na trasach wskazanych przez touroperatora, z jego klientami. Pierwszy lot w nowych barwach odbył 15 marca.

Samolotem z takim obrazkiem Itaka będzie zabierała klientów na wakacje

Samolotem z takim obrazkiem Itaka będzie zabierała klientów na wakacje

Itaka, Kamil Wrzosek

 Tego lata Itaka prowadzi łącznie 35 rodzinnych klubów w: Albanii, Bułgarii, Grecji, Hiszpanii, Egipcie, Turcji i Włoszech. Organizuje też 11 wycieczek objazdowych z programem dla najmłodszych turystów.

Czy będzie więcej samolotów z logiem Itaki? - Dostajemy niezwykle przyjazne komentarze na temat tego projektu - mówi serwisowi Turystyka.rp.pl wiceprezes Itaki Piotr Henicz. - Jego odbiór zdecydowanie przerósł nasze oczekiwania, zarówno w sferze czysto wizualnej, jak i możliwości dotarcia do potencjalnych klientów. Nasi klienci zwracają uwagę na żywe kolory, duży ładunek pozytywnych emocji, jaki niesie rysunek i na to, że sam „nośnik”, czyli samolot, podkreśla skojarzenia z wakacjami. Ten pionierski projekt trzech silnych marek, jakimi są Itaka, LOT i Enerylandia, zwraca uwagę na istotną rolę wyjazdów rodzinnych, jednocześnie będąc ukłonem w stronę naszych najmłodszych klientów. Nie wykluczone więc, że tak pozytywny odbiór zainspiruje nas do przeprowadzenia kolejnych projektów - dodaje Henicz.

Jak wyjaśniają LOT i Itaka, to wynik partnerstwa obu firm. Itaka zamawia w Locie rejsy czarterowe, LOT zgodził się więc namalować na jednym ze swoich boeingów 787 Max 8 tę reklamę. Wcześniej maszyna latała w barwach rumuńskiej linii lotniczej Blue Air. W zeszłym roku ten przewoźnik upadł. LOT skorzystał z okazji i przejął od leasingodawcy sześć jego samolotów.

Na ogonie i w tylnej części kadłuba widnieje teraz logo Itaki i postać smoka Energusia zjeżdżającego rollercoasterem w Energylandii. Prowadzone przez touroperatora w kilkudziesięciu wakacyjnych hotelach Kluby Przyjaciół Itaki z animacjami dla dzieci, od roku 2021 oparte są na programie przygotowywanym wspólnie przez Itakę i park rozrywki z Zatoru pod Krakowem.

Biura Podróży
Agent turystyczny chce zatrudnić 200 osób. Poprosił o pomoc sztuczną inteligencję
Biura Podróży
Traveldata ujawnia najnowsze dane o zmianach cen wakacji - pierwszy raz 33 kierunki
Biura Podróży
TUI wykorzysta sztuczną inteligencję. Załoga się zgadza, bo nie będzie zwolnień
Biura Podróży
Coral Travel wskazuje kierunek ekspansji – chce wysyłać więcej klientów na Kanary
Biura Podróży
Młodsi klienci biur podróży wolą kupować wakacje u agentów turystycznych