LOT lata z biurem podróży Itaka i parkiem rozrywki Energylandia na ogonie

Jeden z samolotów LOT-u, z tych które latają w ramach umowy czarteru z klientami biura podróży Itaka, zyskał wyjątkowe malowanie. Na jego ogonie pojawiło się logo touroperatora i reklama Klubów Przyjaciół Itaki oraz parku rozrywki Energylandia.

Publikacja: 23.03.2023 01:35

LOT przemalował samolt uzyskany po rumuńskiej linii lotniczej, korzystając z okazji umieścił na nim

LOT przemalował samolt uzyskany po rumuńskiej linii lotniczej, korzystając z okazji umieścił na nim reklamę

Foto: Itaka, Kamil Wrzosek

Jak wyjaśniają LOT i Itaka, to wynik partnerstwa obu firm. Itaka zamawia w Locie rejsy czarterowe, LOT zgodził się więc namalować na jednym ze swoich boeingów 787 Max 8 tę reklamę. Wcześniej maszyna latała w barwach rumuńskiej linii lotniczej Blue Air. W zeszłym roku ten przewoźnik upadł. LOT skorzystał z okazji i przejął od leasingodawcy sześć jego samolotów.

Czytaj więcej

Itaka: Lato zapowiada się rekordowo. Jesteśmy gotowi nawet na milion klientów

Na ogonie i w tylnej części kadłuba widnieje teraz logo Itaki i postać smoka Energusia zjeżdżającego rollercoasterem w Energylandii. Prowadzone przez touroperatora w kilkudziesięciu wakacyjnych hotelach Kluby Przyjaciół Itaki z animacjami dla dzieci, od roku 2021 oparte są na programie przygotowywanym wspólnie przez Itakę i park rozrywki z Zatoru pod Krakowem.

Boeing 737 Max 8 z namalowaną reklamą będzie latał m.in. na trasach wskazanych przez touroperatora, z jego klientami. Pierwszy lot w nowych barwach odbył 15 marca.

Samolotem z takim obrazkiem Itaka będzie zabierała klientów na wakacje

Samolotem z takim obrazkiem Itaka będzie zabierała klientów na wakacje

Foto: Itaka, Kamil Wrzosek

 Tego lata Itaka prowadzi łącznie 35 rodzinnych klubów w: Albanii, Bułgarii, Grecji, Hiszpanii, Egipcie, Turcji i Włoszech. Organizuje też 11 wycieczek objazdowych z programem dla najmłodszych turystów.

Czy będzie więcej samolotów z logiem Itaki? - Dostajemy niezwykle przyjazne komentarze na temat tego projektu - mówi serwisowi Turystyka.rp.pl wiceprezes Itaki Piotr Henicz. - Jego odbiór zdecydowanie przerósł nasze oczekiwania, zarówno w sferze czysto wizualnej, jak i możliwości dotarcia do potencjalnych klientów. Nasi klienci zwracają uwagę na żywe kolory, duży ładunek pozytywnych emocji, jaki niesie rysunek i na to, że sam „nośnik”, czyli samolot, podkreśla skojarzenia z wakacjami. Ten pionierski projekt trzech silnych marek, jakimi są Itaka, LOT i Enerylandia, zwraca uwagę na istotną rolę wyjazdów rodzinnych, jednocześnie będąc ukłonem w stronę naszych najmłodszych klientów. Nie wykluczone więc, że tak pozytywny odbiór zainspiruje nas do przeprowadzenia kolejnych projektów - dodaje Henicz.

Jak wyjaśniają LOT i Itaka, to wynik partnerstwa obu firm. Itaka zamawia w Locie rejsy czarterowe, LOT zgodził się więc namalować na jednym ze swoich boeingów 787 Max 8 tę reklamę. Wcześniej maszyna latała w barwach rumuńskiej linii lotniczej Blue Air. W zeszłym roku ten przewoźnik upadł. LOT skorzystał z okazji i przejął od leasingodawcy sześć jego samolotów.

Na ogonie i w tylnej części kadłuba widnieje teraz logo Itaki i postać smoka Energusia zjeżdżającego rollercoasterem w Energylandii. Prowadzone przez touroperatora w kilkudziesięciu wakacyjnych hotelach Kluby Przyjaciół Itaki z animacjami dla dzieci, od roku 2021 oparte są na programie przygotowywanym wspólnie przez Itakę i park rozrywki z Zatoru pod Krakowem.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Biuro podróży Rainbow wspiera WOŚP. Zachęca do licytowania greckich wakacji
Biura Podróży
Sun & Fun otwiera własny salon z wycieczkami. Planuje jeszcze 20 kolejnych
Biura Podróży
Grupa Anex Tour rozbudowuje swoje sieci hotelowe. Przywróci dawną markę
Biura Podróży
Początek roku nie rozpieszcza klientów biur podróży. Wakacje coraz droższe
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego