Reklama

TUI: Mobilni agenci turystyczni naszą przyszłością

Wprawdzie agenci pracujący w systemie mobilnym nie szturmują niemieckiego TUI w poszukiwaniu możliwości współpracy z tym touroperatorem, ale ten segment sprzedaży ma przyszłość i warto w niego inwestować – uważa koncern.

Publikacja: 12.05.2023 01:10

TUI: Mobilni agenci turystyczni naszą przyszłością

Foto: Stock Adobe

André Repschinski, prezes TLT Urlaubsreisen, spółki należącej do Grupy TUI, zajmującej się sprzedażą mobilną, mówił w czasie ostatniego spotkania z agentami, że jest zadowolony zarówno z przychodów, jak i rozwoju firmy. W ostatnim czasie dołączyło do niej 60 nowych sprzedawców, a w sumie pod trzema markami – Take Off, Feria i Holidayprofis – z TUI związanych jest umowami o sprzedaży mobilnej 700 osób – pisze niemiecki portal branży turystycznej Reise vor-9.

Czytaj więcej

Brytyjski TUI: Na przyszłe wakacje szykujemy 10 milionów miejsc w samolotach

Dobrze rozwija się też sprzedaż – w stosunku do poprzedniego roku przychody były o 42 procent większe, a w produktach własnych TUI nawet o 46 procent. 130 milionów euro obrotów, które wypracowali agenci w całym 2019 roku, firma uzyska już w połowie maja.

TLTU chce zwiększyć swoją rozpoznawalność na rynku, dlatego prowadzi szereg inwestycji, w tym inwestuje w technologię. Chodzi między innymi o stronę internetową Reiseberatung.de, która ma być bardziej widoczna.

– Potrzeba klientów, by być obsłużonym indywidualnie, w odpowiednim czasie i miejscu, jest przy sprzedaży mobilnej kluczowa – uważa prezes.

Reklama
Reklama

W podobnym kierunki zmierza bezpośredni konkurent TLTU, spółka Rita, skupiająca agentów działających pod trzema markami: Mein Urlaubsglück, AER Mobile i Travelista. Jak wynika z badania agencji badania opinii publicznej GfK, 80 procent Niemców nie wie o istnieniu agentów mobilnych - zdradza Kurt Koch, szef Rity, który wcześniej był prezesem TLTU. To i tak lepiej niż w 2018 roku, kiedy taką świadomość miało tylko 5 procent pytanych.

André Repschinski, prezes TLT Urlaubsreisen, spółki należącej do Grupy TUI, zajmującej się sprzedażą mobilną, mówił w czasie ostatniego spotkania z agentami, że jest zadowolony zarówno z przychodów, jak i rozwoju firmy. W ostatnim czasie dołączyło do niej 60 nowych sprzedawców, a w sumie pod trzema markami – Take Off, Feria i Holidayprofis – z TUI związanych jest umowami o sprzedaży mobilnej 700 osób – pisze niemiecki portal branży turystycznej Reise vor-9.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
10 tysięcy pracowników TUI pracuje zdalnie. Najchętniej z Hiszpanii
Biura Podróży
Traveldata zebrała i porównała ceny wakacji na 2026 rok. Jest taniej
Biura Podróży
TUI zatrudnił sztuczną inteligencję do odpowiadania klientom. „Od razu zauważyli poprawę”
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biura Podróży
Rainbow: Nasze „Podróże ze smakiem” i „Rodzinne przygody” to nowa jakość wycieczek
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama