TUI: Mobilni agenci turystyczni naszą przyszłością

Wprawdzie agenci pracujący w systemie mobilnym nie szturmują niemieckiego TUI w poszukiwaniu możliwości współpracy z tym touroperatorem, ale ten segment sprzedaży ma przyszłość i warto w niego inwestować – uważa koncern.

Publikacja: 12.05.2023 01:10

TUI: Mobilni agenci turystyczni naszą przyszłością

Foto: Stock Adobe

André Repschinski, prezes TLT Urlaubsreisen, spółki należącej do Grupy TUI, zajmującej się sprzedażą mobilną, mówił w czasie ostatniego spotkania z agentami, że jest zadowolony zarówno z przychodów, jak i rozwoju firmy. W ostatnim czasie dołączyło do niej 60 nowych sprzedawców, a w sumie pod trzema markami – Take Off, Feria i Holidayprofis – z TUI związanych jest umowami o sprzedaży mobilnej 700 osób – pisze niemiecki portal branży turystycznej Reise vor-9.

Czytaj więcej

Brytyjski TUI: Na przyszłe wakacje szykujemy 10 milionów miejsc w samolotach

Dobrze rozwija się też sprzedaż – w stosunku do poprzedniego roku przychody były o 42 procent większe, a w produktach własnych TUI nawet o 46 procent. 130 milionów euro obrotów, które wypracowali agenci w całym 2019 roku, firma uzyska już w połowie maja.

TLTU chce zwiększyć swoją rozpoznawalność na rynku, dlatego prowadzi szereg inwestycji, w tym inwestuje w technologię. Chodzi między innymi o stronę internetową Reiseberatung.de, która ma być bardziej widoczna.

– Potrzeba klientów, by być obsłużonym indywidualnie, w odpowiednim czasie i miejscu, jest przy sprzedaży mobilnej kluczowa – uważa prezes.

W podobnym kierunki zmierza bezpośredni konkurent TLTU, spółka Rita, skupiająca agentów działających pod trzema markami: Mein Urlaubsglück, AER Mobile i Travelista. Jak wynika z badania agencji badania opinii publicznej GfK, 80 procent Niemców nie wie o istnieniu agentów mobilnych - zdradza Kurt Koch, szef Rity, który wcześniej był prezesem TLTU. To i tak lepiej niż w 2018 roku, kiedy taką świadomość miało tylko 5 procent pytanych.

André Repschinski, prezes TLT Urlaubsreisen, spółki należącej do Grupy TUI, zajmującej się sprzedażą mobilną, mówił w czasie ostatniego spotkania z agentami, że jest zadowolony zarówno z przychodów, jak i rozwoju firmy. W ostatnim czasie dołączyło do niej 60 nowych sprzedawców, a w sumie pod trzema markami – Take Off, Feria i Holidayprofis – z TUI związanych jest umowami o sprzedaży mobilnej 700 osób – pisze niemiecki portal branży turystycznej Reise vor-9.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Wakacje 2025 przestały drożeć. Tylko jeden kierunek wyłamał się z tej reguły
Biura Podróży
Anex Tour świętował udany rok. "W tym sezonie obsłużymy już pół miliona klientów"
Biura Podróży
„Turystyka - bez barier”. Dzieci i seniorzy odwiedzili Dolny Śląsk z Polską Izbą Turystyki
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Biura Podróży
Nowy zarząd SITE Poland. Anastazja Szerkus przejmuje stery od Piotra Cieślaka
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego