TUI: Mobilni agenci turystyczni naszą przyszłością

Wprawdzie agenci pracujący w systemie mobilnym nie szturmują niemieckiego TUI w poszukiwaniu możliwości współpracy z tym touroperatorem, ale ten segment sprzedaży ma przyszłość i warto w niego inwestować – uważa koncern.

Publikacja: 12.05.2023 01:10

TUI: Mobilni agenci turystyczni naszą przyszłością

Foto: Stock Adobe

André Repschinski, prezes TLT Urlaubsreisen, spółki należącej do Grupy TUI, zajmującej się sprzedażą mobilną, mówił w czasie ostatniego spotkania z agentami, że jest zadowolony zarówno z przychodów, jak i rozwoju firmy. W ostatnim czasie dołączyło do niej 60 nowych sprzedawców, a w sumie pod trzema markami – Take Off, Feria i Holidayprofis – z TUI związanych jest umowami o sprzedaży mobilnej 700 osób – pisze niemiecki portal branży turystycznej Reise vor-9.

Czytaj więcej

Brytyjski TUI: Na przyszłe wakacje szykujemy 10 milionów miejsc w samolotach

Dobrze rozwija się też sprzedaż – w stosunku do poprzedniego roku przychody były o 42 procent większe, a w produktach własnych TUI nawet o 46 procent. 130 milionów euro obrotów, które wypracowali agenci w całym 2019 roku, firma uzyska już w połowie maja.

TLTU chce zwiększyć swoją rozpoznawalność na rynku, dlatego prowadzi szereg inwestycji, w tym inwestuje w technologię. Chodzi między innymi o stronę internetową Reiseberatung.de, która ma być bardziej widoczna.

– Potrzeba klientów, by być obsłużonym indywidualnie, w odpowiednim czasie i miejscu, jest przy sprzedaży mobilnej kluczowa – uważa prezes.

W podobnym kierunki zmierza bezpośredni konkurent TLTU, spółka Rita, skupiająca agentów działających pod trzema markami: Mein Urlaubsglück, AER Mobile i Travelista. Jak wynika z badania agencji badania opinii publicznej GfK, 80 procent Niemców nie wie o istnieniu agentów mobilnych - zdradza Kurt Koch, szef Rity, który wcześniej był prezesem TLTU. To i tak lepiej niż w 2018 roku, kiedy taką świadomość miało tylko 5 procent pytanych.

André Repschinski, prezes TLT Urlaubsreisen, spółki należącej do Grupy TUI, zajmującej się sprzedażą mobilną, mówił w czasie ostatniego spotkania z agentami, że jest zadowolony zarówno z przychodów, jak i rozwoju firmy. W ostatnim czasie dołączyło do niej 60 nowych sprzedawców, a w sumie pod trzema markami – Take Off, Feria i Holidayprofis – z TUI związanych jest umowami o sprzedaży mobilnej 700 osób – pisze niemiecki portal branży turystycznej Reise vor-9.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Grecos: To był udany sezon. Urośliśmy o jedną piątą
Biura Podróży
Polska spółka TUI rozwija biznes turystyczny w Czechach. „Podwoimy liczbę klientów”
Biura Podróży
W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biura Podróży
Seria wakacyjnych obniżek przerwana. Pierwszy raz od 11 tygodni jest drożej