Reklama

Grupa eSky i Aegean: Usprawniamy komunikację i obsługę klienta

Właściciel platformy do rezerwacji podróży Grupa eSky i największy grecki przewoźnik lotniczy Aegean wdrożyły najnowszą wersję technologii NDC. Ma to znacznie poprawić komunikację między firmami i obsługę klienta.

Publikacja: 02.11.2023 15:21

Grupa eSky i Aegean: Usprawniamy komunikację i obsługę klienta

Foto: Materiały prasowe

NDC (New Distribution Capability) to cyfrowy model sprzedaży detalicznej opracowany dla branży lotniczej przez Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych (IATA) - wyjaśnia w komunikacie eSky.

Technologia NDC polegająca na bezpośredniej integracji linii lotniczych ze sprzedawcami usług turystycznych wprowadziła nowy standard prezentacji oferty lotniczej i wyparła tradycyjne GDS (Globalne Systemy Dystrybucji). Bezpośrednia integracja NDC w wersji 21.3 otwiera wiele możliwości optymalizacji rozwoju biznesowego - pisze eSky.

Oparta na połączeniu wielu funkcjonalności i usprawnień najnowsza wersja 21.3 „Direct Connect” rozszerza współpracę między Grupą eSky a największym greckim przewoźnikiem w zakresie sprzedaży detalicznej.

- Wdrożenie NDC 21.3 znacznie usprawniło komunikację między firmami i obsługę klienta, rewolucjonizując sposób, w jaki korzystamy z ofert przewoźników - podkreśla dyrektor ds. produktu w Grupie eSky Jakub Bajorski, cytowany w komunikacie.

- W Grupie eSky dążymy, aby objąć pozycję platformy pierwszego wyboru do rezerwacji podróży w Europie Środkowo-Wschodniej, a nasze partnerstwo z Aegean pozwala nam jeszcze efektywniej dostarczać spersonalizowane usługi naszym klientom, szczególnie na rynku greckim, jak i w całej Europie Środkowo-Wschodniej - dodaje.

Reklama
Reklama

Czytaj więcej

ESky: Nasze pakiety "city break" i "wakacje" konkurencją dla oferty touroperatorów

Co istotne, dla firm turystycznych model dystrybucji NDC oznacza szybsze dostosowywanie ofert na stronach internetowych i pozbycie się zatorów związanych z wymianą danych z przewoźnikami, a dla klientów - usprawnienie procesu transakcyjnego, co dodatkowo poprawia ich doświadczenia.

Warto zauważyć, że Grupa eSky jest pierwszą firmą na świecie, która wdrożyła wersję 21.3 „Direct Connect” wspólnie z Aegean - czytamy w komunikacie. Dzięki stosowaniu NDC od 2020 r. Grupa eSky potroiła sprzedaż biletów na rejsy obsługiwane przez greckiego przewoźnika.

- Model NDC „Direct Connect” 21.3 to kamień milowy w branży, który nasze firmy wykorzystały, aby być w awangardzie rozwoju branży i oferować jeszcze lepsze doświadczenia naszym klientom. To doskonały przykład połączenia sił, którego celem jest stworzenie realnej wartości poprzez rozwój technologiczny - podkreśla dyrektor handlowy w Aegean Roland Jaggi.

System NDC linii Aegean już aktywnie działa w serwisach Grupy eSky na ponad 50 rynkach. Przejście z modelu GDS na NDC pozwala polskiej spółce na bieżąco dostosowywać swoją ofertę do zmieniających się potrzeb klientów. Z drugiej strony linia lotnicza działająca w technologii NDC zyskuje większą kontrolę nad sprzedażą swoich usług poprzez lepsze zarządzanie komunikacją z kontrahentami.

Pełna integracja systemu sprzedażowego Grupy eSky z modelem NDC firmy Aegean to kolejny krok milowy spółki w kierunku modernizacji kanałów sprzedaży detalicznej oferty kluczowych przewoźników. Obecnie polska platforma rezerwacji podróży sprzedaje w systemie NDC ofertę 35 linii lotniczych. Jeszcze w tym roku technologia ta ma objąć co najmniej połowę sprzedaży w segmencie regularnych przewoźników.

Reklama
Reklama

Czytaj więcej

ESky z rekordowym wynikiem finansowym. Europa Środkowo-Wschodnia motorem rozwoju

Grupa eSky to właściciel platformy do organizacji podróży. Obecnie eSky oferuje swoje usługi w ponad 50 krajach. Na platformie można rezerwować loty, noclegi, city breaki, pakiety lot plus nocleg, a także produkty dodatkowe, takie jak ubezpieczenia, wynajem samochodów, przejazdy z i na lotniska, atrakcje. Firma zakończyła 2022 rok z rekordowym wynikiem EBITDA na poziomie ponad 90 milionów złotych.

Aegean i spółka zależna Olympic Air przewiozły w 2022 roku 12,5 miliona pasażerów, a w 2023 planują zwiększyć ich liczbę do 18 milionów. Siatka połączeń obejmuje 165 kierunków w 46 krajach, w tym w samej Grecji. Flota liczy 76 samolotów (m.in. airbusów A320 i A321 neo).

NDC (New Distribution Capability) to cyfrowy model sprzedaży detalicznej opracowany dla branży lotniczej przez Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych (IATA) - wyjaśnia w komunikacie eSky.

Technologia NDC polegająca na bezpośredniej integracji linii lotniczych ze sprzedawcami usług turystycznych wprowadziła nowy standard prezentacji oferty lotniczej i wyparła tradycyjne GDS (Globalne Systemy Dystrybucji). Bezpośrednia integracja NDC w wersji 21.3 otwiera wiele możliwości optymalizacji rozwoju biznesowego - pisze eSky.

Pozostało jeszcze 88% artykułu
Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
10 tysięcy pracowników TUI pracuje zdalnie. Najchętniej z Hiszpanii
Biura Podróży
Traveldata zebrała i porównała ceny wakacji na 2026 rok. Jest taniej
Biura Podróży
TUI zatrudnił sztuczną inteligencję do odpowiadania klientom. „Od razu zauważyli poprawę”
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biura Podróży
Rainbow: Nasze „Podróże ze smakiem” i „Rodzinne przygody” to nowa jakość wycieczek
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama