NDC (New Distribution Capability) to cyfrowy model sprzedaży detalicznej opracowany dla branży lotniczej przez Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych (IATA) - wyjaśnia w komunikacie eSky.
Technologia NDC polegająca na bezpośredniej integracji linii lotniczych ze sprzedawcami usług turystycznych wprowadziła nowy standard prezentacji oferty lotniczej i wyparła tradycyjne GDS (Globalne Systemy Dystrybucji). Bezpośrednia integracja NDC w wersji 21.3 otwiera wiele możliwości optymalizacji rozwoju biznesowego - pisze eSky.
Oparta na połączeniu wielu funkcjonalności i usprawnień najnowsza wersja 21.3 „Direct Connect” rozszerza współpracę między Grupą eSky a największym greckim przewoźnikiem w zakresie sprzedaży detalicznej.
- Wdrożenie NDC 21.3 znacznie usprawniło komunikację między firmami i obsługę klienta, rewolucjonizując sposób, w jaki korzystamy z ofert przewoźników - podkreśla dyrektor ds. produktu w Grupie eSky Jakub Bajorski, cytowany w komunikacie.
- W Grupie eSky dążymy, aby objąć pozycję platformy pierwszego wyboru do rezerwacji podróży w Europie Środkowo-Wschodniej, a nasze partnerstwo z Aegean pozwala nam jeszcze efektywniej dostarczać spersonalizowane usługi naszym klientom, szczególnie na rynku greckim, jak i w całej Europie Środkowo-Wschodniej - dodaje.