ESky rozwija sprzedaż pakietów dynamicznych, „przenosząc do Polski najlepsze wzorce organizacji podróży znane Amerykanom czy Brytyjczykom” - informuje firma w komunikacie.
Pakiety "city break" i "wakacje" łączą zalety dynamicznego pakietowania, czyli elastyczność i różnorodność oferty, z rozwiązaniami znanymi z tego co robią touroperatorzy, jak przejazdy z lotniska - chwali się agent., który jest teraz też touroperatorem, wpisanym do ewidencji organizatorów turystyki.
- Odpoczynek z touroperatorami to często sztywny czas trwania podróży, mały wybór hoteli, w dodatku dosyć sztampowych, a także mała siatka kierunków - mówi wiceprezes ds. rozwoju w Grupie eSky Łukasz Neska, cytowany w komunikacie. - Tymczasem nasze pakiety nie tylko pozwalają wybierać loty o dogodnej porze dnia, ale także otwierają przed Polakami dostęp do hoteli wcześniej oferowanych klientom zagranicznych biur podróży. Obok Turcji, Hiszpanii, Grecji czy Egiptu w zasięgu ręki mają Portugalię, Cypr, Maltę, Włochy, Lazurowe Wybrzeże we Francji, Albanię i inne kierunki, dokąd realizowane są loty.
Rozwijaniem tego produktu ma zająć się nowy dyrektor ds. dynamicznego pakietowania, Nicholas Smith. Smith doświadczenie zdobywał w brytyjskich firmach turystycznych, jak loveholidays.com i lastminute.com, gdzie odpowiadał za wdrożenie i rozwój pakietowania dynamicznego. "To za jego sprawą tradycyjni touroperatorzy stracili sporą część klientów na rzecz internetowych biur podróży" - pisze o nowym dyrektorze eSky.
Czytaj więcej
W 2022 roku Grupa eSky, właściciel platformy do organizacji podróży, zanotowała rekordowe wyniki finansowe. Zysk EBITDA był większy o niemal połowę, a sprzedaż o 78 procent względem 2021 roku. Wzrosła też liczba klientów - do 3,1 miliona z 2,2 miliona w 2021 roku.