Reklama

ESky: Nasze pakiety "city break" i "wakacje" konkurencją dla oferty touroperatorów

W pierwszym kwartale tego roku sprzedaż pakietów dynamicznych łączących lot i nocleg wzrosła w Grupie eSky o 200 procent w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku.

Publikacja: 06.06.2023 11:58

Pakiety nie tylko pozwalają wybierać loty o dogodnej porze dnia, ale także otwierają przed Polakami

Pakiety nie tylko pozwalają wybierać loty o dogodnej porze dnia, ale także otwierają przed Polakami dostęp do hoteli wcześniej oferowanych klientom zagranicznych biur podróży - mówi wiceprezes Łukasz Neska

Foto: Materiały prasowe eSky

ESky rozwija sprzedaż pakietów dynamicznych, „przenosząc do Polski najlepsze wzorce organizacji podróży znane Amerykanom czy Brytyjczykom” - informuje firma w komunikacie.

Pakiety "city break" i "wakacje" łączą zalety dynamicznego pakietowania, czyli elastyczność i różnorodność oferty, z rozwiązaniami znanymi z tego co robią touroperatorzy, jak przejazdy z lotniska - chwali się agent., który jest teraz też touroperatorem, wpisanym do ewidencji organizatorów turystyki.

- Odpoczynek z touroperatorami to często sztywny czas trwania podróży, mały wybór hoteli, w dodatku dosyć sztampowych, a także mała siatka kierunków - mówi wiceprezes ds. rozwoju w Grupie eSky Łukasz Neska, cytowany w komunikacie. - Tymczasem nasze pakiety nie tylko pozwalają wybierać loty o dogodnej porze dnia, ale także otwierają przed Polakami dostęp do hoteli wcześniej oferowanych klientom zagranicznych biur podróży. Obok Turcji, Hiszpanii, Grecji czy Egiptu w zasięgu ręki mają Portugalię, Cypr, Maltę, Włochy, Lazurowe Wybrzeże we Francji, Albanię i inne kierunki, dokąd realizowane są loty.

Rozwijaniem tego produktu ma zająć się nowy dyrektor ds. dynamicznego pakietowania, Nicholas Smith. Smith doświadczenie zdobywał w brytyjskich firmach turystycznych, jak loveholidays.com i lastminute.com, gdzie odpowiadał za wdrożenie i rozwój pakietowania dynamicznego. "To za jego sprawą tradycyjni touroperatorzy stracili sporą część klientów na rzecz internetowych biur podróży" - pisze o nowym dyrektorze eSky.

Czytaj więcej

ESky z rekordowym wynikiem finansowym. Europa Środkowo-Wschodnia motorem rozwoju
Reklama
Reklama

Smith wesprze Grupę eSky „w łączeniu najlepszych zachodnich praktyk dynamicznego pakietowania ze zwyczajami konsumenckimi turystów z Europy Środkowo-Wschodniej”. Będzie też ściśle współpracował z Jarosławem Grabczakiem, wieloletnim menedżerem produktu u największych touroperatorów w Polsce, a obecnie menedżerem ds. wypoczynku i zakwaterowania w eSky. Współpraca ta, podkreśla eSky, pozwoli wypracować „unikatowy na skalę regionu model pakietów dynamicznych, łączący wybrane rozwiązania touroperatorów z zaletami internetowych biur podróży, w szczególności przejrzystym procesem transakcyjnym, zaawansowaną wyszukiwarką ofert i szerokim filtrowaniem”.

Strategia Grupy eSky zakłada zwiększenie przychodów ze sprzedaży pakietów. W pierwszym kwartale tego roku wzrosła ona o 200 procent w porównaniu z tym samym okresem w ubiegłym roku.

- Szukamy również sposobów na wzmocnienie spółki poprzez akwizycje. Szczególną wagę przykładamy do osiągnięcia pełnej synergii z przejmowaną firmą, z myślą o naszych celach biznesowych - dodaje Łukasz Neska.

Grupa eSky to właściciel platformy do organizacji podróży. Swoje usługi oferuje w ponad 50 krajach. Sprzedaje loty, noclegi, pakiety lot plus nocleg, a także produkty dodatkowe, takie jak ubezpieczenia, wynajem samochodów, transfery lotniskowe i atrakcje. Firma zakończyła 2022 rok z rekordowym w swojej historii wynikiem EBITDA na poziomie ponad 90 milionów złotych.

ESky rozwija sprzedaż pakietów dynamicznych, „przenosząc do Polski najlepsze wzorce organizacji podróży znane Amerykanom czy Brytyjczykom” - informuje firma w komunikacie.

Pakiety "city break" i "wakacje" łączą zalety dynamicznego pakietowania, czyli elastyczność i różnorodność oferty, z rozwiązaniami znanymi z tego co robią touroperatorzy, jak przejazdy z lotniska - chwali się agent., który jest teraz też touroperatorem, wpisanym do ewidencji organizatorów turystyki.

Pozostało jeszcze 86% artykułu
Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
10 tysięcy pracowników TUI pracuje zdalnie. Najchętniej z Hiszpanii
Biura Podróży
Traveldata zebrała i porównała ceny wakacji na 2026 rok. Jest taniej
Biura Podróży
TUI zatrudnił sztuczną inteligencję do odpowiadania klientom. „Od razu zauważyli poprawę”
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biura Podróży
Rainbow: Nasze „Podróże ze smakiem” i „Rodzinne przygody” to nowa jakość wycieczek
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama