Razem z nimi ma już razem dziewięć sklepów, wcześniej otworzył bowiem trzy w Warszawie, trzy w Katowicach i jeden we Wrocławiu. Wszystkie w tym roku, ale, jak informuje w komunikacie, „to nie koniec nowych punktów sprzedaży”. Dyrektor generalny touroperatora Ilker Adıgüzel zapowiedział w kwietniu, że będzie ich nawet dwadzieścia. Głównie w Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku i Gdyni. – Wybieramy dla nich lokale w galeriach i przy głównych ulicach handlowych – mówił wtedy w rozmowie z serwisem Turystyka.rp.pl.

Czytaj więcej

Anex Tour łączy Radom z Egiptem

Anex Tour, działający wcześniej bez większych sukcesów w Polsce pod nazwą Orex, zaplanował w tym roku ekspansję w krajach Europy Wschodniej. W samej Polsce chciał zabrać na wakacje 200 tysięcy klientów. Według wstępnych informacji ten plan się powiódł.

Touroperator opiera swoją sprzedaż na współpracy z agentami turystycznymi.

– Otwarcie stacjonarnych salonów firmowych to dla nas bardzo ważna część strategii na polskim rynku – mówi teraz jego zastępczyni Dominika Jurkowska. – Zależy nam, żeby Anex Tour stał się rozpoznawalną marką. Dodatkowo chcemy być blisko klientów, poznawać ich potrzeby i tworzyć możliwie jak najbardziej zindywidualizowaną ofertę. Nasze salony sprzedaży są nowoczesne, dopasowane do potrzeb nawet najbardziej wymagających klientów – przekonuje.