Filip Frydrykiewicz: Miesiąc temu, podczas spotkania inaugurującego wejście Anexu na polski rynek przedstawił pan plan obsłużenia 200 tysięcy klientów w tym roku. To liczba dziesięć razy większa niż liczba klientów, jaką obsłużyło w zeszłym roku działające dotąd w waszym imieniu biuro Orex Travel. Jak chce pan to osiągnąć?
Ilker Adıgüzel, dyrektor generalny biura podróży Anex Tour Poland: Anex jest dużym touroperatorem. W samej Ukrainie w 2021 roku, czyli przed wybuchem wojny z Rosją, mój zespół obsłużył 1,15 miliona turystów. W Polsce takiego wyniku nie miał dotąd żaden touroperator. W tej skali planowanych przez nas 200 tysięcy klientów w Polsce nie wydaje się wielką liczbą, to liczba jaką planujemy na początek, ponieważ jesteśmy tu nowi.
Czytaj więcej
200 tysięcy klientów planuje obsłużyć w tym roku w Polsce tureckie biuro podróży Anex Tour. Tę ekspansję ogłosiło podczas wydarzenia, na które zaprosiło około 500 agentów turystycznych, przedstawicieli współpracujących z nim firm i dziennikarzy.
Wiemy, jak to zrobić, mamy strategię nie tylko na Polskę, ale i na inne kraje Europy Wschodniej, szczególnie na kraje nadbałtyckie – Litwę, Łotwę i Estonię.
Poza tym proszę pamiętać, że w zeszłym roku sam Orex wysłał 20 tysięcy klientów do Turcji z Warszawy. Teraz nasza oferta obejmuje nie jeden, ale wiele kierunków. Wystarczy powiedzieć, że przez trzy miesiące tego roku sprzedaliśmy już 45 tysięcy wyjazdów do ośmiu destynacji. I cały czas rezerwacje dynamicznie rosną.