W TUI sprzedawca obniży cenę, jeśli konkurencja ma lepszą

Agenci turystyczni współpracujący z TUI Deutschland na zasadach franczyzy dostali nowe uprawnienia – za pomocą kilku kliknięć mogą dopasować cenę sprzedawanego wyjazdu do tej oferowanej przez konkurencję.

Publikacja: 03.03.2024 09:57

W TUI sprzedawca obniży cenę, jeśli konkurencja ma lepszą

Foto: TUI

Jeśli podczas robienia rezerwacji okaże się, że oferta w innym biurze podróży jest tańsza w ramach tych samych kryteriów, franczyzobiorcy będą mogli obniżyć jej cenę w systemie rezerwacyjnym - pisze portal Tourisitk Aktuell. – Cały proces zajmuje mniej niż minutę – wyjaśnia szefowa działu współpracy franczyzowej Ilka Lauenroth. Jak tłumaczy, touroperator zdecydował się na wprowadzenie tej możliwości, bo oczekiwali tego sprzedawcy z biur partnerskich.

Czytaj więcej

Biuro podróży: Nie karzmy podróżujących samotnie. „Sprawiedliwe ceny dla singli”

Z nowego rozwiązania korzystać mogą biura działające pod markami Hapag-Lloyd, First i TUI Reisecenter, wcześniej uprawnienia takie otrzymało 18 partnerów w ramach pilotażu, który trwał od listopada zeszłego roku. Lauenroth twierdzi, że uczestnicy programu byli zachwyceni, poprzednio TUI zdecydował się na wprowadzenie takiego rozwiązania także w swoich salonach własnych.

TUI zwiększa sprzedaż wakacji obniżając ceny

Każda ze stron na tym zyskuje - twierdzi przedstawicielka touroperatora. Możliwość samodzielnego dopasowania ceny wzmacnia pozycję franczyzobiorców wobec klientów. Z kolei organizator sprzedaje dzięki temu więcej wyjazdów. Oszczędza też na kosztach związanych z obsługą zapytań.

By skorzystać z nowego rozwiązania, franczyzobiorcy powinni przejść szkolenie, korzystając z dostępnych materiałów i filmów instruktażowych. Dodatkowo touroperator przygotował 45-minutowe webinary.

Czytaj więcej

TUI rusza na podbój świata. "Chcemy być firmą globalną, na celowniku nowe kraje"

Nowe sposoby zwiększania sprzedaży imprez turystycznych i pozyskiwania klientów wpisują się w strategiczny plan TUI Deutschland, jaki od dwóch lat realizuje prezes koncernu TUI Sebastian Ebel. Zakłada on, że firma będzie poszerzać swój udział w niemieckim rynku nie tylko przyciągając nowych na rynku klientów, ale też przechwytując klientów konkurencyjnych biur podróży.

Jeśli podczas robienia rezerwacji okaże się, że oferta w innym biurze podróży jest tańsza w ramach tych samych kryteriów, franczyzobiorcy będą mogli obniżyć jej cenę w systemie rezerwacyjnym - pisze portal Tourisitk Aktuell. – Cały proces zajmuje mniej niż minutę – wyjaśnia szefowa działu współpracy franczyzowej Ilka Lauenroth. Jak tłumaczy, touroperator zdecydował się na wprowadzenie tej możliwości, bo oczekiwali tego sprzedawcy z biur partnerskich.

Pozostało 80% artykułu
Biura Podróży
Ceny wakacji - Grecja w górę, Turcja w dół, a Wyspy Kanaryjskie z nowym rekordem
Materiał Promocyjny
Jak wykorzystać potencjał elektromobilności
Biura Podróży
Turyści chcą latać z biurami podróży za granicę, ale rezygnują z ich usług w kraju
Biura Podróży
Klienci upadłego biura podróży dostaną pieniądze po wakacjach. Czeka 250 tysięcy ludzi
Biura Podróży
Biuro podróży planuje wozić klientów na prywatną wyspę. Ma już statki i hotele
Biura Podróży
Niemiecka firma turystyczna otwiera przedstawicielstwo w Polsce. W planach cała Europa