Reklama

W TUI sprzedawca obniży cenę, jeśli konkurencja ma lepszą

Agenci turystyczni współpracujący z TUI Deutschland na zasadach franczyzy dostali nowe uprawnienia – za pomocą kilku kliknięć mogą dopasować cenę sprzedawanego wyjazdu do tej oferowanej przez konkurencję.

Publikacja: 03.03.2024 09:57

W TUI sprzedawca obniży cenę, jeśli konkurencja ma lepszą

Foto: TUI

Jeśli podczas robienia rezerwacji okaże się, że oferta w innym biurze podróży jest tańsza w ramach tych samych kryteriów, franczyzobiorcy będą mogli obniżyć jej cenę w systemie rezerwacyjnym - pisze portal Tourisitk Aktuell. – Cały proces zajmuje mniej niż minutę – wyjaśnia szefowa działu współpracy franczyzowej Ilka Lauenroth. Jak tłumaczy, touroperator zdecydował się na wprowadzenie tej możliwości, bo oczekiwali tego sprzedawcy z biur partnerskich.

Czytaj więcej

Biuro podróży: Nie karzmy podróżujących samotnie. „Sprawiedliwe ceny dla singli”

Z nowego rozwiązania korzystać mogą biura działające pod markami Hapag-Lloyd, First i TUI Reisecenter, wcześniej uprawnienia takie otrzymało 18 partnerów w ramach pilotażu, który trwał od listopada zeszłego roku. Lauenroth twierdzi, że uczestnicy programu byli zachwyceni, poprzednio TUI zdecydował się na wprowadzenie takiego rozwiązania także w swoich salonach własnych.

TUI zwiększa sprzedaż wakacji obniżając ceny

Każda ze stron na tym zyskuje - twierdzi przedstawicielka touroperatora. Możliwość samodzielnego dopasowania ceny wzmacnia pozycję franczyzobiorców wobec klientów. Z kolei organizator sprzedaje dzięki temu więcej wyjazdów. Oszczędza też na kosztach związanych z obsługą zapytań.

By skorzystać z nowego rozwiązania, franczyzobiorcy powinni przejść szkolenie, korzystając z dostępnych materiałów i filmów instruktażowych. Dodatkowo touroperator przygotował 45-minutowe webinary.

Reklama
Reklama

Czytaj więcej

TUI rusza na podbój świata. "Chcemy być firmą globalną, na celowniku nowe kraje"

Nowe sposoby zwiększania sprzedaży imprez turystycznych i pozyskiwania klientów wpisują się w strategiczny plan TUI Deutschland, jaki od dwóch lat realizuje prezes koncernu TUI Sebastian Ebel. Zakłada on, że firma będzie poszerzać swój udział w niemieckim rynku nie tylko przyciągając nowych na rynku klientów, ale też przechwytując klientów konkurencyjnych biur podróży.

Jeśli podczas robienia rezerwacji okaże się, że oferta w innym biurze podróży jest tańsza w ramach tych samych kryteriów, franczyzobiorcy będą mogli obniżyć jej cenę w systemie rezerwacyjnym - pisze portal Tourisitk Aktuell. – Cały proces zajmuje mniej niż minutę – wyjaśnia szefowa działu współpracy franczyzowej Ilka Lauenroth. Jak tłumaczy, touroperator zdecydował się na wprowadzenie tej możliwości, bo oczekiwali tego sprzedawcy z biur partnerskich.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
10 tysięcy pracowników TUI pracuje zdalnie. Najchętniej z Hiszpanii
Biura Podróży
Traveldata zebrała i porównała ceny wakacji na 2026 rok. Jest taniej
Biura Podróży
TUI zatrudnił sztuczną inteligencję do odpowiadania klientom. „Od razu zauważyli poprawę”
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biura Podróży
Rainbow: Nasze „Podróże ze smakiem” i „Rodzinne przygody” to nowa jakość wycieczek
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama