Jeśli podczas robienia rezerwacji okaże się, że oferta w innym biurze podróży jest tańsza w ramach tych samych kryteriów, franczyzobiorcy będą mogli obniżyć jej cenę w systemie rezerwacyjnym - pisze portal Tourisitk Aktuell. – Cały proces zajmuje mniej niż minutę – wyjaśnia szefowa działu współpracy franczyzowej Ilka Lauenroth. Jak tłumaczy, touroperator zdecydował się na wprowadzenie tej możliwości, bo oczekiwali tego sprzedawcy z biur partnerskich.
Czytaj więcej
Coraz więcej Brytyjczyków podróżuje w pojedynkę, czas skończyć więc z dopłatami do pokoju jednoosobowego - uważa biuro podróży TUI i zapowiada „sprawiedliwe ceny” dla singli.
Z nowego rozwiązania korzystać mogą biura działające pod markami Hapag-Lloyd, First i TUI Reisecenter, wcześniej uprawnienia takie otrzymało 18 partnerów w ramach pilotażu, który trwał od listopada zeszłego roku. Lauenroth twierdzi, że uczestnicy programu byli zachwyceni, poprzednio TUI zdecydował się na wprowadzenie takiego rozwiązania także w swoich salonach własnych.
TUI zwiększa sprzedaż wakacji obniżając ceny
Każda ze stron na tym zyskuje - twierdzi przedstawicielka touroperatora. Możliwość samodzielnego dopasowania ceny wzmacnia pozycję franczyzobiorców wobec klientów. Z kolei organizator sprzedaje dzięki temu więcej wyjazdów. Oszczędza też na kosztach związanych z obsługą zapytań.
By skorzystać z nowego rozwiązania, franczyzobiorcy powinni przejść szkolenie, korzystając z dostępnych materiałów i filmów instruktażowych. Dodatkowo touroperator przygotował 45-minutowe webinary.