Coral Travel Poland: W tym roku zabierzemy do Turcji pół miliona turystów

Biuro podróży Coral Travel Poland gościło od 12 do 19 maja prawie 200 agentów turystycznych z całej Polski na tradycyjnie organizowanym co roku wydarzeniu pod nazwą Synergia. Impreza, która jest rodzajem podziękowania sprzedawcom za ich pracę i formą integrowania ich z firmą, odbyła się tym razem w Turcji Egejskiej.

Publikacja: 21.05.2024 12:37

W Synergii 2024 wzięło udział około 200 najlepszych agentów turystycznych Corala Travel Poland z cał

W Synergii 2024 wzięło udział około 200 najlepszych agentów turystycznych Corala Travel Poland z całej Polski

Foto: Coral Travel Poland

Część Turcji leżącej nad Morzem Egejskim jest jednym z głównych kierunków w ofercie Corala Travel. Sprzedaż wyjazdów do hoteli położonych w tym rejonie na sezon letni 2024 wzrosła porównując rok do roku o 45 procent – podaje organizator.

Czytaj więcej

Coral Travel świętował z partnerami udany sezon. Zanotował 31 procent wzrostu

Goście mieszkali w hotelach Anda Barut Collection Didim i Mirada Exclusive Bodrum. Na to coroczne spotkanie składa się prezentacja oferty turystycznej samego Corala (w tym roku na sezon zimowy 2024/2025, w tym nowości – Teneryfy), ale też lokalnych partnerów touroperatora. Synergia jest też okazją do rozmów, wypoczywania i zwiedzania, w tym bazy hotelowej. W ramach tego ostatniego segmentu touroperator zorganizował wizyty w hotelach w regionie Didim i Bodrum.

Coral Travel: Jesteśmy liderem w wyjazdach do Turcji

Coral Travel, który jest liderem w Polsce w organizowaniu wypoczynku w Turcji, w zeszłym roku obsłużył w sumie 730 tysięcy klientów. W tym roku planuje wysłać do Turcji 515 tysięcy turystów. Lata tu z 13 polskich miast codziennie, a czasem – jak w wypadku Warszawy i Katowic – kilka razy dziennie. Oferuje do wyboru 600 hoteli w dziewięciu regionach turystycznych Turcji – głównie obiektów o standardzie pięciu gwiazdek i „premium”.

Agenci turystyczni wysłuchali prezentacji o ofercie touroperatora na sezon zima 2024/2025

Agenci turystyczni wysłuchali prezentacji o ofercie touroperatora na sezon zima 2024/2025

Foto: Coral Travel Poland

Coral Travel: Lojalność wpisana we współpracę z agentami

W naszą strategię mamy wpisane, że jesteśmy operatorem przyjaznym agentom turystycznym – wyjaśnia zastępca dyrektora generalnego Corala Travel Poland Erdem Fidan. – Prowadzimy bardzo zrównoważoną i stabilną politykę współpracy z siecią sprzedaży. Istotne są długoterminowe korzyści obu stron na linii Coral Travel – agencje turystyczne. Koncentrujemy się na realnej, partnerskiej współpracy, szanując możliwości i potencjał rynku turystycznego.

Nasz rosnący potencjał i różnorodność naszych kierunków, dają możliwość zaspokojenia różnych potrzeb klientów. Badania pokazują, że jakość naszych usług jest bardzo wysoko oceniana przez klientów. Na każdym etapie — od zarezerwowania wyjazdu aż do powrotu do Polski. A właściwe planowanie lotów, dobre ceny hoteli, obsługa na miejscu, dają sprzedawcom pewność, że ich klienci będą wracać z wakacji zadowoleni. To ważne, bo dzięki temu udaje się utrzymać ich lojalność wobec agenta. My też jesteśmy lojalni wobec agentów turystycznych – wspólnie wyznaczamy sobie cele i planujemy przyszłość i gwarantujemy im dobrą, długoterminową współpracę. Jednocześnie oczekujemy od nich tego samego – lojalności i wspólnego osiągania celów w długiej perspektywie – dodaje Fidan.

Lojalność i stabilna współpraca z agentami turystycznymi - to nasza strategia - zapewniał Erdem Fida

Lojalność i stabilna współpraca z agentami turystycznymi - to nasza strategia - zapewniał Erdem Fidan

Foto: Coral Travel Poland

Czytaj więcej

Ranking biur podróży 2024. Dwaj liderzy na czele - Itaka Holdings i TUI Poland

Część Turcji leżącej nad Morzem Egejskim jest jednym z głównych kierunków w ofercie Corala Travel. Sprzedaż wyjazdów do hoteli położonych w tym rejonie na sezon letni 2024 wzrosła porównując rok do roku o 45 procent – podaje organizator.

Goście mieszkali w hotelach Anda Barut Collection Didim i Mirada Exclusive Bodrum. Na to coroczne spotkanie składa się prezentacja oferty turystycznej samego Corala (w tym roku na sezon zimowy 2024/2025, w tym nowości – Teneryfy), ale też lokalnych partnerów touroperatora. Synergia jest też okazją do rozmów, wypoczywania i zwiedzania, w tym bazy hotelowej. W ramach tego ostatniego segmentu touroperator zorganizował wizyty w hotelach w regionie Didim i Bodrum.

Pozostało 80% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel wspomogło dzieci w Sudanie Południowym
Biura Podróży
Prezes TUI: Polska wzorem naszego przyszłego sukcesu w Europie Wschodniej
Biura Podróży
Ceny w biurach podróży znieruchomiały. Ale tylko pozornie. Duże różnice w górę i w dół
Materiał Promocyjny
Jak budować współpracę między samorządem, biznesem i nauką?
Biura Podróży
TUI zamówił w Enterze samoloty na dwa sezony. W planach ma nowy kurort w Egipcie