Jak dowiadujemy się z komunikatu firmy, obie postaci udzielają swoich głosów w spotach reklamowych. Występują tam też inne „gwiazdy programów telewizyjnych oraz twórcy bajek, których charakterystycznych głosów po prostu nie da się nie rozpoznać”.
Czytaj więcej
W ubiegłym roku Grupa eSky, właściciel platformy podróży, pierwszy raz w swojej historii przekroczyła w przychodach ze sprzedaży pułap 3 miliardów złotych, od razu o prawie pół miliarda. Aż o 71 procent wzrosła sprzedaż pakietów dynamicznych.
„Przygoda w Amsterdamie głosem Adasia z kultowego 'Nic śmiesznego', unique kulinarne doświadczenia we Włoszech i L'Espagne, błogie lenistwo na maltańskich i cypryjskich plażach w real american style oraz bajkowy czas w Londynie i Abu Zabi. W jesiennej kampanii 'City break to MY' promującej city breaki platforma podróży eSky.pl stawia na gwiazdy kina i polskiego show-biznesu. To pierwszy taki zabieg w polskiej turystyce: charakterystyczne głosy znanych osobistości poprowadzą podróżników przez świat city breaków dopasowanych do różnych potrzeb i stylu podróżowania” - czytamy w komunikacie.
City breaki na zwiedzanie, do natury i na plażę
Kampania promuje krótkie zagraniczne wyjazdy organizowane przez „polską platformę podróży”. - W zupełnie nowy sposób przenosimy podróżników w świat city breaków – deklaruje cytowana tamże dyrektor marketingu w Grupie eSky Inga Wawrzyniak-Gacek. - Jako pierwsi w polskiej branży turystycznej zaangażowaliśmy popularne osoby w nieco inny sposób, stawiając na ich wyjątkowe osobowości wyrażone głosem. W zależności od skojarzeń, jakie budzą, dopasowaliśmy je do różnych rodzajów wypoczynku. Te z kolei wypracowaliśmy na podstawie segmentacji odbiorców opartej na wewnętrznych danych, przeprowadzonych badaniach i wielu latach doświadczenia w organizacji city breaków. Będziemy sukcesywnie rozwijać tę ideę w przyszłości.
Esky.pl jest przekonane, że kluczem do sukcesu w turystyce jest „wąsko sprofilowany przekaz”. Dlatego jesienna kampania „City break to MY” skupi się na promowaniu pakietów dynamicznych, które łączą lot i hotel w jednej rezerwacji. Firma podzieliła je na kategorie tematyczne: „zwiedzanie”, „w męskim stylu”, „smakowanie”, „błogie lenistwo na plaży”, „rodzinne i bajkowe podróże”, „natura”.