Znany aktor i znany kucharz reklamują wyjazdy z eSky.pl. „City break to MY”

Popularna internetowa wyszukiwarka biletów lotniczych i biuro podróży, oferujące pakiety dynamiczne prowadzi kampanię promującą jej city breaki. Zatrudniła do niej aktora i kabareciarza Cezarego Pazurę i francusko-polskiego kucharza i blogera kulinarnego Pascala Brodnickiego.

Publikacja: 30.08.2024 10:44

Cezary Pazura, aktor, reżyser, producent, kabareciarz udzielił głosu w reklamach eSky.pl

Cezary Pazura, aktor, reżyser, producent, kabareciarz udzielił głosu w reklamach eSky.pl

Foto: Facebook Cezary Pazura

Jak dowiadujemy się z komunikatu firmy, obie postaci udzielają swoich głosów w spotach reklamowych. Występują tam też inne „gwiazdy programów telewizyjnych oraz twórcy bajek, których charakterystycznych głosów po prostu nie da się nie rozpoznać”.

Czytaj więcej

Rekordowa sprzedaż eSky. „Zawdzięczamy ją pakietom dynamicznym”

Przygoda w Amsterdamie głosem Adasia z kultowego 'Nic śmiesznego', unique kulinarne doświadczenia we Włoszech i L'Espagne, błogie lenistwo na maltańskich i cypryjskich plażach w real american style oraz bajkowy czas w Londynie i Abu Zabi. W jesiennej kampanii 'City break to MY' promującej city breaki platforma podróży eSky.pl stawia na gwiazdy kina i polskiego show-biznesu. To pierwszy taki zabieg w polskiej turystyce: charakterystyczne głosy znanych osobistości poprowadzą podróżników przez świat city breaków dopasowanych do różnych potrzeb i stylu podróżowania” - czytamy w komunikacie.

City breaki na zwiedzanie, do natury i na plażę

Kampania promuje krótkie zagraniczne wyjazdy organizowane przez „polską platformę podróży”. - W zupełnie nowy sposób przenosimy podróżników w świat city breaków – deklaruje cytowana tamże dyrektor marketingu w Grupie eSky Inga Wawrzyniak-Gacek. - Jako pierwsi w polskiej branży turystycznej zaangażowaliśmy popularne osoby w nieco inny sposób, stawiając na ich wyjątkowe osobowości wyrażone głosem. W zależności od skojarzeń, jakie budzą, dopasowaliśmy je do różnych rodzajów wypoczynku. Te z kolei wypracowaliśmy na podstawie segmentacji odbiorców opartej na wewnętrznych danych, przeprowadzonych badaniach i wielu latach doświadczenia w organizacji city breaków. Będziemy sukcesywnie rozwijać tę ideę w przyszłości.

Esky.pl jest przekonane, że kluczem do sukcesu w turystyce jest „wąsko sprofilowany przekaz”. Dlatego jesienna kampania „City break to MY” skupi się na promowaniu pakietów dynamicznych, które łączą lot i hotel w jednej rezerwacji. Firma podzieliła je na kategorie tematyczne: „zwiedzanie”, „w męskim stylu”, „smakowanie”, „błogie lenistwo na plaży”, „rodzinne i bajkowe podróże”, „natura”.

- Poprzez oferty zaspokajające różne potrzeby konkretnych grup i odpowiadające ich stylowi podróżowania pokazujemy, że jesteśmy ekspertami w obszarze city breaków. Ten pomysł pozwoli nam wyróżnić się na tle podobnej do siebie i przewidywalnej komunikacji większości marek podróżniczych w Polsce. Dzięki tak sprofilowanemu przekazowi jesteśmy w stanie sprostać wymaganiom klientów, bo wiemy, czego oczekują od swoich podróży – przekonuje cytowana w komunikacie menedżer marki Katarzyna Hauton.

Sprzedaż pakietów dynamicznych rośnie najszybciej

Kampania prowadzona będziena YouTubie, platformach VOD, w mediach społecznościowych, w Google Display Network, ale także na wielkoformatowych bilboardach w Warszawie, Katowicach i w okolicach wybranych lotnisk

Pakiety dynamiczne to najszybciej rozwijający się produkt w portfolio Grupy eSky - w pierwszej połowie tego roku ich sprzedaż wzrosła o 126 procent, porównując rok do roku.

Sprzedaż pakietów typu city break firma poprowadzi też w innych krajach, w tym w Rumunii, Bułgarii, Chorwacji i na Węgrzech.

Pomysł kreatywny na kampanię opracował wewnętrzny dział marketingu eSky we współpracy z agencją Pro Loko.

Jak dowiadujemy się z komunikatu firmy, obie postaci udzielają swoich głosów w spotach reklamowych. Występują tam też inne „gwiazdy programów telewizyjnych oraz twórcy bajek, których charakterystycznych głosów po prostu nie da się nie rozpoznać”.

Przygoda w Amsterdamie głosem Adasia z kultowego 'Nic śmiesznego', unique kulinarne doświadczenia we Włoszech i L'Espagne, błogie lenistwo na maltańskich i cypryjskich plażach w real american style oraz bajkowy czas w Londynie i Abu Zabi. W jesiennej kampanii 'City break to MY' promującej city breaki platforma podróży eSky.pl stawia na gwiazdy kina i polskiego show-biznesu. To pierwszy taki zabieg w polskiej turystyce: charakterystyczne głosy znanych osobistości poprowadzą podróżników przez świat city breaków dopasowanych do różnych potrzeb i stylu podróżowania” - czytamy w komunikacie.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Grecos: To był udany sezon. Urośliśmy o jedną piątą
Biura Podróży
Polska spółka TUI rozwija biznes turystyczny w Czechach. „Podwoimy liczbę klientów”
Biura Podróży
W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biura Podróży
Seria wakacyjnych obniżek przerwana. Pierwszy raz od 11 tygodni jest drożej