W ubiegłym roku przychody ze sprzedaży Grupy eSky, właściciela platformy podróży, wyniosły 3,5 miliarda złotych, czyli o 19 procent więcej niż w 2022 roku – pisze firma w komunikacie prasowym. Przychody spółki wzrosły także względem rekordowego w turystyce roku 2019, i to aż to 32 procent.
W ubiegłym roku z usług Grupy eSky skorzystało 3,3 miliona klientów, czyli 15 procent więcej niż w roku 2022. Z kolei łączna liczba rezerwacji wzrosła o 13 procent, do 2,2 miliona.
- Rosnące przychody to, oprócz wzrostu sprzedaży, efekt zarówno wyższych cen biletów lotniczych na rynku, jak i wprowadzenia oferty pakietów dynamicznych City Break i Wakacje - uważa prezes Grupy eSky Łukasz Habaj, cytowany w komunikacie.
- To właśnie ten produkt w najbliższych latach będzie motorem napędowym sprzedaży. Wymaga on znacznie większego zaangażowania i innego podejścia niż loty, jednak widzimy w nim ogromny potencjał i jesteśmy zdania, że zmieni sposób, w jaki podróżują Polacy i mieszkańcy krajów Europy Środkowo-Wschodniej - dodaje.