Coral Travel świętował dobry sezon. Najlepszych sprzedawców nagrodził podczas gali

Każdego roku wszystkie biura podróży z grupy Coral Travel zapraszają najlepszych partnerów biznesowych, by podziękować im za kolejny rok współpracy i nagrodzić sukcesy podczas Gali Starway. Tegoroczna polska edycja imprezy, Starway 2024, odbywała się od 9 do 16 października w Turcji w regionie Belek.

Publikacja: 16.10.2024 00:35

Coral Travel Poland zaprosił do Belek w Turcji 220 osób, głównie sprzedawców swoich wycieczek

Coral Travel Poland zaprosił do Belek w Turcji 220 osób, głównie sprzedawców swoich wycieczek

Foto: Coral Travel Poland

Na zaproszenie polskiego touroperatora, Coral Travel Poland, przybyło tu ponad 220 osób ze stu najlepszych biur agencyjnych z całej Polski. Goście zakwaterowani byli w hotelach Sirene Belek Hotel i Calista Luxury Resort.

Czytaj więcej

Coral Travel Poland ma nową gwarancję: 318 milionów złotych

Wypoczynek łączyli z celebrowaniem zakończenia sezonu lato 2024. Towarzyszyli im członkowie zarządu biura podróży Coral Travel Poland, kluczowi menedżerowie tej firmy, tureccy hotelarze współpracujący z touroperatorem i przedstawiciele biura podróży wyspecjalizowanego w obsługiwaniu klientów w Turcji, Odeon Tours.

Podczas Gali Starway’24 Coral Travel uhonorował swoich sprzedawców, wręczając im statuetki i dyplomy „za największe sprzedaże i zaangażowanie w promocję marki Coral Travel w Polsce”. Organizator przyznał nagrody i wyróżnienia w czterech kategoriach: biura niesieciowe, autoryzowany agent, salon franczyzowy oraz portale i biura sieciowe. Statuetki i dyplomy wręczył dyrektor operacyjny Coral Travel Poland Kaan Ergün.

25 lat Coral Travel w Polsce – zawsze z agentami turystycznymi

- Jesteśmy na polskim rynku turystycznym już 25 lat i tyle samo lat współpracujemy z większością naszych partnerów obecnych na gali Starway. Dziękujemy, za współpracę, zaufanie i przyjaźnie. Dostarczamy naszym partnerom bardzo dobry, rozbudowany, sprawdzony przez ostatnie 25 lat produkt. Poznajemy ich z nim, na przykład organizując cykliczne webinary. Ale niemniej cenne są dla nas bezpośrednie spotkania i rozmowy. Na bieżąco możemy wymieniać się komentarzami, uwagami, wzajemnymi oczekiwaniami. To procentuje jakościową sprzedażą. Nasi partnerzy wiedzą, co sprzedają - od kogo pochodzi dany produkt i dla kogo został przygotowany. Przekłada się to na zadowolenie klientów, którzy dzięki temu chętnie wracają do naszych biur. A o to przecież chodzi w branży turystycznej – mówi zastępca dyrektora generalnego Coral Travel Poland Erdem Fidan.

Statuetki i dyplomy wręczył dyrektor operacyjny Coral Travel Poland Kaan Ergün

Statuetki i dyplomy wręczył dyrektor operacyjny Coral Travel Poland Kaan Ergün

Foto: Coral Travel Poland

Dzięki współpracy z doświadczonymi partnerami biznesowymi zakładamy, że w roku 2025 obsłużymy milion klientów – dodaje.

Coral Travel Poland ma jedną z największych sieci agencyjnych w Polsce, a dynamika jego sprzedaży i powiększanie oferty daje duże możliwości wszystkim kanałom sprzedaży. Dlatego podczas Gali Starway 24, i w czasie całego pobytu, istotne miejsce w rozmowach biznesowych zajmowały plany touroperatora i zmiany w ofercie” - czytamy w komunikacie z wydarzenia.

Jak przekonuje touroperator, zmiany w ofercie są pochodną zmieniających się potrzeb klientów biura podróży. Co to za potrzeby? Najważniejsze to spadek znaczenia samej ceny, jako kryterium wyboru wakacji, za to wzrost znaczenia jakości, elastyczność i poczucie bezpieczeństwa.

Biuro podróży Coral Travel pokazuje partnerom nowości

Coral Travel przedstawił uczestnikom Starway na sezon zima 2024/2025 i lato 2025 nowości - luksusową „linię Coral Elite Service” i podróże pakietowane dynamicznie z wykorzystaniem zarówno przelotów samolotami linii tradycyjnych lotniczych rejsowych, jak i czarterowych.

Nowością jest też zaprezentowany agentom system Odeon Beds, czyli baza ponad 500 tysięcy hoteli położonych w 40 krajach świata. Dzięki bazie, sprzedawcy wycieczek mogą oferować klientom same noclegi. „Nowe propozycje w ofercie Coral Travel Poland, są odpowiedzią na przesuwanie się polskiego klienta w stronę indywidualizmu. Obok wspomnianych wcześniej zmian to właśnie indywidualna oferta, a nawet szyta na miarę, staje się dzisiaj coraz ważniejszą potrzebą”.

Czytaj więcej

Coral Travel Group chwali się wynikami i nagradza najlepsze hotele

Jak podkreśla touroperator, trzeba się liczyć z tym, że klienci coraz częściej będą sięgać po „indywidualne pakiety wakacyjne z odpowiednio dobranym produktem, specjalnym serwisem i doświadczonym zespołem”.

Na zaproszenie polskiego touroperatora, Coral Travel Poland, przybyło tu ponad 220 osób ze stu najlepszych biur agencyjnych z całej Polski. Goście zakwaterowani byli w hotelach Sirene Belek Hotel i Calista Luxury Resort.

Wypoczynek łączyli z celebrowaniem zakończenia sezonu lato 2024. Towarzyszyli im członkowie zarządu biura podróży Coral Travel Poland, kluczowi menedżerowie tej firmy, tureccy hotelarze współpracujący z touroperatorem i przedstawiciele biura podróży wyspecjalizowanego w obsługiwaniu klientów w Turcji, Odeon Tours.

Pozostało jeszcze 88% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Rego-Bis podnosi gwarancję. "Odpowiedź na dynamiczny rozwój"
Biura Podróży
Rada Europejska wzmacnia prawa podróżnych i precyzuje obowiązki biur podróży
Biura Podróży
Jakie problemy czekają branżę turystyczną w 2025 roku? Wysokie ceny
Biura Podróży
Podróże 2025. Jak je dobrze zaplanować, nie tracąc zbyt dużo urlopu?
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10